Značka DS chce německou konkurenci porážet luxusním interiérem
Především design a materiály v interiéru mají být tím, co zákazníky přesvědčí, aby místo zavedených německých prémiových značek BMW, Audi a Mercedes-Benz daly přednost francouzské značce DS. V rozhovoru pro britský magazín Autoexpress to uvedl Thierry Métroz, senior viceprezident designu DS.
Naše síla spočívá v tom, kde pracujeme, protože jsme Pařížané. Původní model DS byl navržen v Paříži, v 15. pařížském obvodu, a postaven na nábřeží Quai de Javel. Vše se odehrálo v Paříži. Je to velmi silná výhoda, spojení s Paříží a jejími dalšími luxusními značkami. Naší ambicí pro DS je být Louisem Vuittonem automobilového průmyslu,“ vysvětlil.
“Myslím, že výhodou pro DS v porovnání s německou konkurencí je kvalita interiérů. Atmosféra v interiéru, kvalita osvětlení, kvalita materiálů, všechny povrchové úpravy a tak dále. Myslím, že to je naše hlavní odlišení od německých značek,“ dodal.
Podle něho je už toto směřování dobře vidět v nově představeném modelu DS No 8. Tento zvýšený fastback má čistě elektrický pohon. Dojezd díky baterii s kapacitou téměř 100 kWh činí 750 kilometrů v režimu WLTP.
Zabudování klasického spalovacího pohonu do tohoto vozu není z technických důvodů možné. Značka však nyní ustupuje ze svého původního plánu prodávat již v polovině desetiletí pouze elektromobily. Nyní již nevylučuje, že i další připravované modely dostanou kromě čistě elektrického také hybridní pohon.
« Elektrické Lamborghini se opozdí Toyota představila Urban Cruiser »