Volkswagen chystá levnou dceřinou značku
Německá automobilka Volkswagen se chystá vytvořit značku, pod kterou bude vyrábět levná vozidla zaměřená na rozvíjející se trhy. Ředitel VW pro vývoj a výzkum Ulrich Hackenberg mluví o vývoji levných vozidel jako o skutečné výzvě. Značka prý musí pořádně promyslet, o které prvky může stávající vozidla připravit, aby je mohla učinit dostupnými pro trhy v rozvojových zemích.
Zatím je o nastávající nabídce vozidel nebo o názvu značky, známo pouze málo informací, podle Hackenberga by se ale mělo jednat především o sedany nebo vícemístná MPV s cenou okolo 5 000 dolarů. Při výrobě by mohl vypomáhat také některý z čínských partnerů, to pro udržení výrobních nákladů na co nejnižší úrovni.
.« Mazda MX-5 GT se popere v kategorii GT4 Tushek Renovatio T500 – ještě útočnější K-1 Attack! »