Trojka v kombi: nejoblíbenější karosářská varianta je zde
Z minulé generace řady 3 jistě nacházíme spousty sedanů a coupé, ale kombi si vždy neochvějně drží v Evropě svou dominantní pozici. Jak by taky ne, vždyť jeho kombinace sportovnosti s praktičností je jinde k nenalezení.
Proto se tentokrát jednoprostorová karoserie objevila nezvykle brzy po uvedení produkce sedanu a konkurence je najednou zase o krok pozadu. Po vzoru minulé generace nese i nové kombi své vlastní interní označení, a to F31. A naopak po vzoru svého bratra se čtyřmi dveřmi si pro zvýšení své atraktivity připravil pět linií výbav včetně legendárního M-paketu, na který nebude třeba dále čekat jako v případě sedanu.
Kde se kombi však omezilo je startovací nabídka motorizací, kdy budou pro první zákazníky k dispozici vznětové varianty 320d a 330d doprovázené zážehovou alternativou v podobě 328i. Dále se však můžete těšit i na další zajímavé motorizace, ať již po stránce výkonu nebo ekonomiky.
Kombi nám mimo jiné také narostlo, což pravděpodobně nebude překvapením a dostává se tak do velikostní kategorie, která byla ještě nedávno vyhrazena řadě 5. Spolu s velikostí se však rozšířila také praktičnost a zadní sedadla získala dělení na tři segmenty, což ocení spousta těch, kteří kombi skutečně využívají. F31 však není určeno výhradně těm a nezradilo naše očekávání týkající se designu, kdy můžeme s klidným srdcem prohlásit, že se jedná o jedno z nejpovedenějších kombi, která jsou v současné době k dostání a budeme se velmi těšit na jeho test.
.« TEST RANGE ROVER SPORT – Jde to i bez sportování Jednička ztratila pár dveří: a holky mají zase čím jezdit »