Toyota je opět partnerem Rock for People, vytvoří unikátní zónu s Drink & Drive barem
Hlavním partnerem pro mobilitu festivalu Rock for People je i v letošním roce české zastoupení automobilky Toyota. Pro festival poskytne flotilu 20 nízkoemisních vozů včetně bateriových elektromobilů a vodíkové Toyoty Mirai. Budou sloužit pro zázemí festivalu i dopravu kapel a hostů. Světovou premiérou bude rozsáhlá zážitková zóna s Drink & Drive barem, která ve spolupráci s Toyotou nabídne nealkoholické koktejly po celou dobu festivalu.
Letošní ročník Rock for People se uskuteční 12. až 15. června tradičně v Parku 360 v Hradci Králové. Novinkou bude zcela nová aktivační zóna Toyoty. Návštěvníci ji opět najdou před hangárem s prodejem merchandisingu. Oproti loňskému roku se ale zvětší a své návštěvníky bude lákat nejen k prohlédnutí vystavené Toyoty Mirai a bezplatné dobíjení telefonů v charge boxech, ale úplně poprvé nabídne i nealkoholický bar.
„Toyota Mirai na speciálním stojanu s charge boxy se v loňském roce stala v rámci areálu přirozeným místem setkávání i odpočinku. To nás pro letošní rok inspirovalo vytvořit útulnou zónu, kde mohou návštěvníci festivalu v klidu posedět. Protože řada návštěvníků koncertů přijíždí na festival autem, rozhodli jsme se pro ně připravit nealkoholické koktejly, po kterých mohou sednout do auta a odjet. A tak vznikl koncept Drink & Drive,“ vysvětluje Michal Velička, marketingový ředitel Toyota ČR.
Epicentrem zóny budou dva designové kontejnery Drink & Drive. V prvním bude velká premiéra v rámci festivalového světa „Drink & Drive bar“. Komplexní nabídka míchaných nápojů z nealkoholických destilátů Vassa na bázi vodky, rumu nebo ginu. Ve druhém bude zajištěn servis nealkoholických vín, sektů a míchaných nápojů od evropského lídra, německé společnosti Kolonne Null. To vše v originální mixologii z rukou profesionálních barmanů. Součástí zóny bude i oblíbené Silent Disco, a to po celé čtyři dny festivalu.
„Zřejmě největším a určitě prvním nealkoholickým barem mezi festivaly podporujeme myšlenku odpovědného a bezpečného řízení. Vycházíme zároveň vstříc stále rostoucímu počtu návštěvníků, kteří si chtějí festival užít s čistou hlavou. A zdaleka nejde jen o nejmladší generaci Z. Poptávka po nealku v originálních aranžích nám skokově roste už několik let. Je pro nás dokladem, že dostatečně aktivující zážitky naši návštěvníci nacházejí v hudebním i nehudebním programu,“ doplňuje Michal Thomes, ředitel festivalu Rock for People.
Uhlíková neutralita do roku 2030
Toyota pro letošní Rock for People opět zajistí kompletní dopravní servis pro účinkující i VIP hosty festivalu. V nízkoemisní flotile vozů se objeví bateriový elektromobil Toyota bZ4X i vodíkový elektromobil Toyota Mirai.
Již druhým rokem se tak bude Toyota podílet na záměru organizátorů festivalu dosáhnout do roku 2030 uhlíkové neutrality. K tomu zásadní měrou přispívá právě přechod na nízkoemisní dopravu.
Dobíjení vozů přímo v areálu festivalu
Elektromobily Toyoty budou opět nabíjeny přímo na festivalu, vodíková Mirai se bude tankovat klasicky na vodíkové čerpací stanici.
Elektroauta včetně Toyoty bZ4X bude nabíjet vodíkový generátor H2BASE od české společnosti DEVINN, který bude zároveň z energie vyrobené ze zeleného vodíku zásobovat významnou část festivalového areálu. Další spotřebu čisté energie pokryjí fotovoltaické články, které budou od začátku června instalovány na ploše více než 60 m2.
Bohatý doprovodný program
V rámci doprovodného programu na festivalu Rock for People vystoupí mimo jiné Cirk La Putyka, jehož je Toyota rovněž partnerem.
Ředitel Toyoty Martin Peleška se pak spolu s Karlem Součkem ze společnosti Devinn objeví v debatním panelu online magazínu CzechCrunch k budoucnosti vodíku na Conference Stage.
Automobilka bude rovněž partnerem pořadu Rock for People Zblízka, který každý večer v hlavním vysílacím čase České televize přinese několik minut shrnutí toho nejdůležitějšího z dění na festivalu. Moderovat ho bude opět Tereza Ramba, ambasadorka sesterské prémiové značky Lexus.
#JeduRFP
V rámci online propagace festivalu probíhá í marketingová kampaň s hashtagem #JeduRFP, která má za cíl identifikovat jak návštěvníky, tak partnery i umělce 29. ročníku. Toyota propojí své marketingové aktivity a kanály s kampaní festivalu v rámci online i offline prostředí, sociálních sítí, obsahu i public relations.
.« Češi dávají přednost stříbrným autům. Výrazné barvy je nelákají, trendem je bílá a černá Škoda nabízí levný Enyaq Tour: Cenově konkuruje i o třídu menším modelům jiných značek »