Toto je pětice nejpodivnějších aut na dnešním trhu
Automobilky občas rády experimentují nebo se nechají unést módními trendy. Ne vždy je to dobrý nápad a výsledné auto prostě nevypadá úplně přitažlivě. Jasně, design je subjektivní věc, a tak chápeme, že někomu se auta z následujícího výběru budou bezmezně líbit. Také netvrdíme, že jsou ošklivá, ale rozhodně jsou podivná nebo ulítlá.
Suzuki Ignis
Malé auto s vyšším podvozkem a nízkou cenou obvykle funguje, což platí i v případě nového Ignisu. Tohle auto se prodává velmi dobře! Jeho vzhled je ovšem na pováženou. Vůz je celý hranatý, avšak má vtipně kulatou střechu, takže z předního pohledu vypadá jako naštvaná moucha, která cestou snědla moc vzduchu.
McLaren Senna
Britská automobilka vyrobila v posledních letech až téměř nadpozemsky krásné stroje. To však není případ modelu Senna. Ten vypadá jako standardní McLaren, který však prošel dost nepovedeným tuningem. Zvlášť z boku působí auto velmi nevyváženě a obrovská křídla se na něj absolutně nehodí.
Nissan Juke
Japonci si s Jukem chtěli hrát na malý Mercedes-Benz třídy G. To se však značně nepovedlo. Blinkry na kapotě působí nešťastně, kulaté světlomety pod jakýmsi knírem v masce zrovnatak a zadní část ve tvaru useknutého kupé, je nejen prazvláštní, ale bohužel i výrazně nepraktická. Navdory zvláštnímu vzezření se však i Juke poměrně úspěšně prodává. A to již mnoho let.
Jeep Cherokee
Aktuálně odcházející generace kompaktního SUV je dalším důkazem toho, že zdvojená přední světla příliš dobře nefungují. Auto navzdory legendárnímu názvu působí (zvláště v bílé barvě) jako slepý potkan. Má totiž až příliš malé přední světlomety. Sedmero zahnutých mřízek tvořící přední masku se pak do přední části také moc nehodí.
Ford EcoSport
Rozumná cena, vyšší posed i podvozek a hlavně sjednocené čelní světlomety. Skoro se zdá, že designéři Fordu EcoSport neudělali nic špatně. Auto se prodává více než dobře, a případná kritika je tedy napováženou. Stačí se ale podívat na nevyváženost tvarů a kynetickou čelní masku, která se na podobné auto vůbec nehodí. Rázem je jasné, proč je i EcoSport v dnešním výčtu.
« Test Lexus RX L 450h. Sedm míst, tři motory, nízká spotřeba a skvělá dynamika Test Hyundai Sante Fe 2,2 CRDI. Útok na prémii »