33147998_10211957397637857_3150498858262331392_n

Test VW Polo Beats 1,0 TSI. Hudební machr

23. 7. 2018 • Žena za volantem, Novinky, Testy, VW

Motor: 95%

Podvozek: 95%

převodovka: 95%

Zpracování: 100%

Praktičnost: 70%

Polo je ideální vůz do města i mimo něj s příjemným podvozkem, výborným interiérem a slušivým designem. Jen těžko se na něm hledají slabiny a plně uspokojí i náročnější motoristy.

Verdikt:

Nové Polo mě opravdu dostalo. Neuvěřitelné, co tato německá značka dovede s takřka obyčejným městským hatchbackem. Tvarům nového Pola se nedá nic vytknout. Zaručeně tvoří jednoduchý a efektivní celek. Velice zajímavá je čelní maska a přední LED světlomety.

Polo tím získalo agresivnější vzhled, který doplňuje decentní linka přes kapotu. Nejsem fanoušek samolepek na vozech, ale tato jemná linka dodává extrémní šmrnc a možná i 5 koní navíc, jak to u samolepek bývá… Designovým 17″ kolům z lehké slitiny “Torsby” jednoduše neodoláte. Procházela jsem Polo ze všech stran, kontrolovala detaily a vše mi přišlo maximálně dotažené.

polo2

Tato verze s audiosystémem „beats“, který vytvořili specialisté firmy Beats Electronics, je opravdu skvělá volba. Reproduktory s výkonem 300 wattů udělají ve vozidle tu správnou atmosféru. Nejednou jsem si dala zvuk na plno a užívala si tu souhru tónů. Zaručeně nejlepší byly basy, které duněly, jako by jim šlo o život. Jsem často náročná a ne každý interiér mě nadchne. Není třeba chodit okolo horké kaše, a tak rovnou napíšu: Interiér nového Pola je též skvělý a velmi kvalitní.

polo5

Agresivní červené prvky ve mně vyvolávaly pocit, že prostě musím přišlápnout plyn. Nedalo se odolat. Příjemnou součástí volantu bylo multifunkční ovládání, které mi u spousty jiných vozidel chybí. Součástí je hlavně ovládání tempomatu, zvuku a přepínání mezi režimy, nebo hudby na displeji. Výrazná sedadla s prošitým logem beats dokonale ladí k interiéru, který je, na poměry značky, dost odvážný a vyzývavý, ale tak to mám přesně ráda.

Manuál s šesti převodovými stupni funguje s přesností na milimetry. S touhle převodovkou by se rozjela i 18ti letá školačka, která zrovna přišla do autoškoly. Pokud si pohrajete s otáčkami, tak vám odměnou bude příjemná akcelerace. Doporučuji hlavně v zatáčkách trochu přidat. Stojí to za to. Tentokrát jsem se se spotřebou dostala na 6,5l/100Km, což je při mé občas (dost časté) rychlé jízdě skvělá hodnota.

polo1

S tímto mrštným krasavcem s výkonem 85 kW (115 koní) se můžete dostat na maximální rychlost 200Km/h, což není pro čistokrevné závodníky žádné pořádné číslo, ale pro běžného uživatele je to zcela dostačující. Veškeré ovládání je jednoduché, intuitivní a hlavně koncernové vozy mají vše dost obdobné, takže přestup na jinou značku v rámci koncernu je bezproblémový.

Skvěle zpracovaná a velice jednoduchá je digitální obrazovka zobrazující palubní údaje a další jízdní data o spotřebě, či dojezdu. Klasicky zde nalezneme START-STOP, parkovací senzory, navigaci a dvouzónovou klimatizaci.

polo3

Závěrem bych ráda podotkla, že Polo beats je inovativní a slušivé. Nicméně zajímavější bude Polo s přídavkem GTI. To totiž bude opět o pár těch stupňů zábavnější. Bez příplatkové výbavy lze Polo beats koupit již za 392 900,- Kč, popřípadě 5 735,33 Kč/měs. A jak říká Jeremy, tak s touto informací se s vámi loučím.

Plusy

Skvělý komfort
Kvalitní interiér
Výkonný motor
Výborná převodovka
Spotřeba paliva
Výkon audia Beats

Minusy

Podvozek postrádá hravost
Sterilní design

.

« »

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

autojournal.cz