Tento Renault má 300 koní a pokročilou techniku. Nejostřejší verze Mégane R.S. Trophy oficiálně
Sportovní legenda od Renault Sport se dočkala své silnější varianty pod tradičním názvem Trophy. Ta přináší vyšší výkon 300 koní, masivní kroutící moment 420 NM a pro značku revoluční techniku, která v minulosti nebyla použita.
Verzi trophy můžete mít s manuální nebo EDC převodovkou s tím, že u ručně řazené je kroutící moment redukován na 400 NM. Jako standard dostanete snížený a tužší podvozek CUP, samosvorný diferenciál Torsen a nechybí ani natáčení zadní nápravy 4Control. Tlumiče mají i tady hydraulické dorazy a nové disky Fuji Light pro Trophy jsou odlehčené o 2 kg na každé jedno kolo.
Zajímavostí jsou zadní ventilované kotouče brzd (odlehčené díky materiálům o 1,8 kg). Nejvíce však zaujme nová technika v motorovém prostoru – turbodmýchadlo s keramickým kuličkovým ložiskem. To umožňuje minimalizovat vůle mezi skříní turba a lopatkami rotoru, čímž e dosahuje mnohem vyšší účinnosti plnění. Nechybí ani výfuk s aktivní klapkou pro pořádný zážitek ze zvuku motoru. V interiéru naleznete nově anatomické sedadla Recaro. Trophy R.S. zrychlí na 100 Km/h už za 5,5 sekundy a zastaví se až na rychlosti 260 Km/h.
« Na prodej je zánovní Škoda 105 S nalezena ve stodole. Najeto má 817 kilometrů a stojí 216 tisíc Toto jsou 3 nová auta, která nás překvapila absurdně nízkou spotřebou »