Špehujeme Toyotu FT-86 Gazoo Racing
S tím jak jde vývoj závodní verze Toyoty FT-86 pod taktovkou továrního teamu Gazoo Racing kupředu, začínají se čím dál častěji objevovat nové a nové informace. Tou nejnovější je série snímků z německého Nürburgringu, kde na slavné Severní smyčce probíhá dynamické testování.
Snímky pořízené tento víkend zachycují koncept v pohybu a už na první pohled můžeme spatřit agresivní přední část vozu v čele s mohutným sáním a ostře řezanými světlomety. Zadním partiím pak dominuje difuzor a velké přítlačné křídlo.
Interiér je zcela podřízen funkčnosti a závodnímu režimu. Vidíme tedy závodní sedadlo, ochrannou klec, sportovní volant potažený alcantarou a všudypřítomné uhlíkové vlákna.
Smutnou zprávou je však to, že Toyota neposkytla zatím žádnou informaci o technické specifikaci pohonné jednotky. Můžeme se tak pouze domnívat, že čtyřválcový dvoulitr bude disponovat navýšeným výkonem oproti základní verzi FT-86.
Sériový model postavený na zcela nové platformě s motorem vpředu a pohonem zadních kol nabídne svému majiteli vysokou jízdní stabilitu, skvělou manévrovatelnost a výtečnou ovladatelnost při rychlém průjezdu zatáčkami. O pohon se bude starat plochý zážehový čtyřválec s protiběžnými písty o zdvihovém objemu 2,0 litru s výkonem kolem 149kW (200 koní). Motor bude spolupracovat buď se šestistupňovou manuální převodovkou, nebo automatickou převodovkou se shodným počtem převodových stupňů.
Manuální převodovka nabídne rychlou a přesnou odezvu s krátkými drahami řazení, zatímco automatická převodovka bude vybavena sportovním režimem řazení s ovládáním pomocí páček pod volantem. Výkon bude účinně přenášen na kola zadní nápravy pomocí samosvorného diferenciálu.
Foto: worldcarfans.com
.« Hyundai představil model Eon pro Indii DeLorean DMC-12: temná minulost a elektrická budoucnost »