Škoda Karoq Sportline dostane exkluzivně nový motor 2.0 TSI s výkonem 190 koní
ŠKODA představí na autosalonu v Paříži v říjnu 2018 novou variantu kompaktního SUV KAROQ se sportovním naladěním designu a jízdní dynamiky. Exkluzivně dostane ŠKODA KAROQ SPORTLINE i nejsilnější benzinový motor o výkonu 140 kW (190 k).
V roce 2017 představený model ŠKODA KAROQ je druhým modelem SUV-ofenzívy automobilky ŠKODA, který přenesl moderní designový jazyk i do segmentu kompaktních SUV. ŠKODA KAROQ nabízí inovativní technologie, jako je virtuální kokpit nebo bezdrátové nabíjení mobilních zařízení. V oblasti konektivity nastavuje ŠKODA KAROQ nová měřítka ve své třídě. K infotainment systémům si zákazníci mohou pořídit balíček služeb ŠKODA Connect zahrnující Infotainment Online, Care Connect a Tísňové volání. Typicky pro značku ŠKODA pak model KAROQ nabízí navzdory kompaktním vnějším rozměrům velkorysý vnitřní prostor pro pět cestujících a jejich zavazadla.
Čtyři motory a volitelný pohon všech kol Pro nově přicházející sportovnější variantu nabídne ŠKODA čtyři efektivní a ekologické motory. Exkluzivně v rámci modelové řady KAROQ bude pro ŠKODA KAROQ SPORTLINE k dispozici motor 2,0 TSI 140 kW (190 k) s pohonem všech čtyř kol a převodovkou DSG. Pro benzinový motor 1,5 TSI 110 kW (150 k) s pohonem předních kol ŠKODA nabízí kromě manuální převodovky také sedmistupňovou převodovku DSG ve volitelné kombinaci s pohonem všech čtyř kol.
V nabídce pro model ŠKODA KAROQ SPORTLINE budou i dva dieselové agregáty. U motoru 2,0 TDI s předním náhonem a výkonem 110 kW (150 k) je k dispozici standardně dodávaná manuální šestistupňová převodovka. Pohon všech kol je pro tento model k dispozici volitelně, na přání i v kombinaci se sedmistupňovou převodovkou DSG. Silnější varianta motoru 2,0 TDI 140 kW (190 k) bude dodávána se sedmistupňovou převodovkou DSG a pohonem všech kol.
Sportovní vzhled venku i uvnitř Sportovní duch vozu ŠKODA KAROQ SPORTLINE je zřejmý na první pohled. Upravené nárazníky a exkluzivně dodávaná černě lakovaná 18palcová kola z lehkých slitin „Mytikas“ odlišují model od běžného provedení. Na přání jsou k dispozici také 17palcová kola „Ratikon“ nebo 19palcová kola „Vega“, oba typy v černé metalické barvě. Elegantní dojem umocňuje také obložení spodní hrany dveří v barvě karoserie a v černé barvě, tónovaná skla a černé střešní nosiče. Přední blatníky jsou zdobeny plaketami SPORTLINE.
V interiéru okamžitě upoutají pozornost černá sportovní sedadla se stříbrnými kontrastními švy. Jsou potažena trojvrstvou tkaninou Thermoflux. Díky vyšší prodyšnosti nabízí cestujícím zejména v létě mimořádný komfort i při dlouhém cestování. Multifunkční sportovní volant je potažen perforovanou černou kůží a švy jsou stříbrně. Efektní a současně funkční pedály jsou vyrobené z nerezové oceli. Sportovnímu vzhledu rovněž přidává černá stropnice, černé obložení sloupků a LED balíček vnitřního osvětlení.
Na přání bude ŠKODA dodávat zákazníkům vůz KAROQ SPORTLINE s virtuálním kokpitem. Ve verzi SPORTLINE si řidič může kromě čtyř stávajících vybrat i nové páté uspořádání displeje, které umožňuje zobrazit otáčkoměr a aktuální rychlost uprostřed. Díky LTE-modulu a WLAN-hotspotu jsou cestující ve voze ŠKODA KAROQ ‚vždy online‘. Nastavení vozu může řidič libovolně měnit prostřednictvím výběru jízdního profilu, elektronická kontrola stability ESC nabízí dvě úrovně nastavení.
Jako každý vůz s okřídleným šípem ve znaku, dostala i ŠKODA KAROQ SPORTLINE řadu Simply Clever prvků a odkládacích prostor. Volitelné elektricky ovládané zadní výklopné dveře zavazadlového prostoru s funkcí tip-to-close se otevírají a zavírají stisknutím tlačítka nebo mírným tlakem na otevřené dveře; na přání umožňuje virtuální pedál pod zadním nárazníkem otevření dveří zavazadlového prostoru intuitivním pohybem nohy. ŠKODA nabízí pro zavazadlový prostor variabilní podlahu. Síťové kapsy na vnitřní straně opěradel předních sedadel a středové konzole usnadňují každodenní život, podobně jako odkládací prostor pro drobné mince a parkovací karty na straně řidiče nebo držák pro multimediální zařízení.
« Test Hyundai Kona 1.0 T-GDI. Za každou cenu svá Omlazená ŠKODA FABIA míří k českým zákazníkům. Kolik stojí? »