Škoda Karoq konečně dostává silný motor, ale není zrovna levný
Zatímco v polovině srpna se mladoboleslavská automobilka snažila prodávat především Karoqy s motorem 1.0 TSI a 1.6 TDI, protože jiné v nabídce nebyly, v říjnu už se čeští motoristé konečně dočkali…
Karoq býval s motorem 1.5 TSI Evo 110 kW v nabídce již dříve, u silného benzínu však chyběl pohon všech kol. Ten je nyní v nabídce již u verze Ambition, která startuje na částce 689 900 Kč. Nabídku naopak opustilo provedení 1.0 TSI kombinované s převodovkou DSG.
Pro nový Karoq pak můžete znovu objednat i nejsilnější benzínový motor 2.0 TSI se softwarem nastaveným na 140 kW. Ten však pořídíte zatím pouze ve variantě Sportline za minimálně 839 900 Kč.
Nechybí silná nafta
A jak je na tom naftová část nabídky? Motor 1.6 TDI zůstává pouze jako základ a dvouspojkovou převodovku, nebo pohon všech kol si k němu objednat nelze. Naopak ale přibyl doposud nejsilnější motor, varianta 2.0 TDI s výkonem 140 kW, která je výhradně kombinovaná s převodovkou DSG a pohonem všech kol.
Díky novému motoru navíc i mírně klesly ceny o něco slabších dvoulitrových dieselů, které jsou v Karoqu zatím výrazně v oblibě. Motor 2.0 TDI DSG 4×4 140 kW startuje na 799 900 Kč.
.« Nissan 370Z z říše snů míří na světový veletrh SEMA Test Honda Civic 4D 1.6 i-DTEC. Auto s nejnižší spotřebou ve třídě, které vás bude bavit řídit »