Puristické Porsche 911 Carrera T: Nemá rádio, kliky ani zvukovou izolaci, ale přibyl manuál a samosvor!
Porsche znovu oživuje puristický koncept modelu 911 T z roku 1968 v novém modelu 911 Carrera T. Nižší hmotnost, kratší převody mechanické převodovky a pohon zadních kol s mechanickou uzávěrkou zadního diferenciálu jsou zárukou ještě vyšších výkonů a intenzivní radosti z jízdy.
Nová verze s originálním vzhledem vychází z modelu 911 Carrera a poskytuje nejvyšší výkon 272 kW/370 koní. Porsche 911 Carrera T – „T“ znamená u značky Porsche „Touring“ – disponuje navíc dalšími prvky výbavy, které nejsou pro model 911 Carrera vůbec nabízeny. Mezi ně patří například sériově dodávaný sportovní podvozek PASM se světlou výškou sníženou o 20 milimetrů, paket Sport Chrono s optimalizovanou hmotností, zkrácená řadicí páka s červeným schématem řazení nebo prostřední části sedacích ploch, čalouněné tkaninou Sport-Tex. Také na přání dodávané řízení zadních kol, které nelze pro model 911 Carrera objednat, zůstává vyhrazeno modelu 911 Carrera T.
Výbava modelu 911 Carrera T se nese v duchu sportovnosti a lehké konstrukce. Zadní okno a zadní boční okna mají lehká skla, z výplní dveří vyčnívají smyčky pro otvírání. Zvuková izolace je minimální. Vůz se dodává bez zadních sedadel, nabízených na přání, což platí i pro Porsche Communication Management (PCM). Výsledkem je dvoumístné kupé, které je s pohotovostní hmotností 1425 kilogramů o 20 kilogramů lehčí než 911 Carrera s porovnatelnou výbavou.
Porsche 911 Carrera T se bude dodávat od ledna 2018 a zákazníci si mohou tuto verzi již objednávat. Cena v Německu byla stanovena na 107 553 eur včetně daně z přidané hodnoty a specifické výbavy.
.
« TEST Hyundai i30 Kombi CRDi 136 7DCT. Opravdu ujede všem? TEST ojetiny Nissan Juke 1.2 DIG-T. Stylový crossover na základech Dacie. »