61240518_10157476515922454_1012823090205294592_o

Nové BMW řady 1 se odhalilo. Má přední pohon

27. 5. 2019 • Novinky, Zajímavosti

Příjezd zcela nového BMW řady 1 předznamenává úsvit nové éry. Třetí generace úspěšného prémiového kompaktního modelu snímá pomyslnou plachtu z nové architektury pohonu předních kol od BMW, která v sobě snoubí pro BMW charakteristickou radost z jízdy a dynamickou dokonalost s výrazným nárůstem vnitřního prostoru. Nové BMW řady 1 je sportovní, stylové, bezpečné a elegantní, nově okořeněné svěžím designem a nejnovější konektivitou, je to pravé BMW s výrazným charakterem.

Třetí generace BMW řady 1 se veřejnosti poprvé představí 25.–27. června 2019 na nové prezentační platformě BMW Group #NEXTGen v budově BMW Welt v Mnichově. Výstavní premiéru si nové BMW řady 1 odbude v září 2019 na autosalonu IAA ve Frankfurtu. Celosvětové prodeje začnou 28. září 2019.

Propracovaný podvozek a inovativní technologie plus integrace všech klíčových komponent jízdní dynamiky a kontrolních systémů dodávají novému BMW řady 1 ještě více agility, kterou řidiči automobilů s pohonem předních kol i všech kol BMW xDrive zcela jasně rozpoznají. BMW v novém BMW řady 1 zúročilo veškeré své poznatky, jež získalo v průběhu pět let trvajícího vývoje pohonu předních kol u jiných modelů. Výsledkem je dynamická ostrost, která nemá u vozů s poháněnou přední nápravou obdoby a s níž nové BMW řady 1 stanovuje ve třídě prémiových kompaktních vozů zcela nové standardy. Nová architektura BMW s pohonem předních kol navíc umožňuje, aby řada 1 třetí generace nabídla podstatně více vnitřního prostoru, zejména pro cestující na zadních sedadlech a rovněž v zavazadlovém prostoru.

Úspěšný příběh už od roku 2004.
Nové BMW řady 1 pokračuje v úspěšném příběhu, který napsaly dvě předchozí generace tohoto automobilu. BMW svou charakteristickou dynamiku a elegantní sportovní design v kategorii prémiových kontaktních vozů poprvé představilo v roce 2004. Druhá generace, představená v roce 2011, se vyznačovala novými svěžími akcenty a mohutnější přední částí, boky i zádí, což v roce 2015 ještě více zdůraznila nově tvarovaná BMW maska chladiče ve tvaru ledvinek, větší nasávací otvory, nižší světlomety a nová zadní světla. Druhá generace BMW řady 1 se těšila velké oblibě zejména v Evropě, když v roce 2018 bylo 80 % zákazníků právě ze „Starého kontinentu“.

Největšími trhy byly Německo (přibližně 25 % prodejů) a Velká Británie (více než 20 %), následované Itálií, Francií a Japonskem. Koncem roku 2018 překonalo BMW řady 1 hranici 1,3 milionu zákazníků, což posílilo postavení tohoto vozu jakožto důležitého velkosériového modelu značky BMW.

.

« »

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

autojournal.cz