Proč není dostatečná mechanická nebo pouze elektronická bezpečnost vozidla?
Slyšeli jste také vtip, že vám nikdo nemůže ukrást jen auto, které nevlastníte? Nemusí to být vždycky. S unikátním zabezpečovacím systémem VAM můžete snadno chránit vaše luxusní vozidlo, ale zabezpečíte též vozidlo střední třídy nebo starou dobrou Fabii.
Pouze mechanická nebo elektronická bezpečnost nestačí
Mechanické zabezpečení totiž zloděje vozidla pouze zdrží a elektronické přeruší. S mechanickým zabezpečením můžete uzamknout řadící páku nebo volant, s tím si však zloděj poradí velmi snadno. Faktem je , že při mechanickém zabezpečení musíte při každém opuštění vozidla myslet na toto uzamčení, takže ztrácíte čas. Pokud máte pouze elektronickou ochranu, lze ji snadno překonat například rušičkami signálu.
Příklad krádeže ve videu:
Elektromechanický bezpečnostní systém VAM
Z tohoto důvodu je jedinečný bezpečnostní systém VAM založen na elektromechanickém principu. To je imunní vůči každému pokusu o krádež. “Šesticestný imobilizér dokáže blokovat i netradiční části v autě, na které se jiné zabezpečovací systémy nechytají, například spojkový pedál. Systém je také odolný proti různým rušičkám, čtečkám nebo přenosnému diagnostickému přístroji. Zloděj nemůže vymněnit ani spínací skříňku, řídící jednotku, palubní desku nebo převodovku, “vysvětluje Richard Vámoš.
Další výhoda – bez odběru z baterie
Navíc bezpečnostní systém VAM má další výhodu, že nepotřebuje odběr z baterie. Takže pokud si vozidlo necháte zaparkované na letištním parkovišti, nemusíte se bát, že se baterie vybije a vy uvíznete před letištní halou.
Ale co dělat v případě odcizení nebo ztrátě vyjímatelné kazetky?
Můžete použít náhradní neboť př instalaci obdržíte standardně dvě. Pak prostě navštívte techniky společnosti VAM, kteří vám systém překódují a předají kazetky nové.
Více o tom, proč byste měli své auto zabezpečit právě systémem VAM , si přečtěte na www.vamsystem.cz, nebo zavolejte na číslo 720 344 099.
.« Test prémiových ojetin: Je lepší Audi A4, BMW řady 3 nebo Mercedes-Benz třídy C? TEST Subaru BRZ Sport 2017 – Derivát sportovního vozu. »