Představujeme A.R.T. G Streetline STERLING
Pokud jste příznivci pojízdných krabic na obřích kolech, tak pro Vás německý tuner A.R.T. připravil opravdovou lahůdku. G-streetline Edition STERLING.
Proč název nezačíná slovy Mercedes-Benz, když jde o vůz vytvořený na základě klasického Géčka G400 V8 CDI? Protože úprav bylo tolik, že si úpravce zasloužil použít svoje vlastní označení.
A co se všechno změnilo oproti standartnímu modelu? Skoro vše. Začneme motorem. Výkon byl zvýšen ze sériových 185kW (251 koní) na 215kW (292 koní) a 624Nm točivého momentu pomocí přemapování řídící jednotky ECU. A.R.T. dále přidává sportovní výfukový systém z nerezové oceli. Koncovky výfuku se přesunuly ze zadní části vozu do boku a to hned trojicí koncovek na každé straně. Bodykit můžeme shrnout takto: nový přední nárazník s LED diodami, nové podběhy kol, zvětšení nasávacího otvoru pro přívod vzduchu, rozšířené blatníky obsahující LED diody, nový zadní nárazník se zadními mlhovkami tvořenými LED diodami a aby toho nebylo málo, tak LED diody obsahuje i nový střešní spoiler a tam slouží jako brzdové světlo. Nové jsou i hlavní světlomety (vylepšené bi-xenony a ukazatele směru vytvořené jak jinak, než LED diodami).
Správný úpravce musí nabídnout i pořádné kola. Zde se použily obří 22-palcové ráfky s pneumatikami o rozměrech 315/30R z dílny A.R.T.
Pro zákazníka je připraven speciální lak kombinující Magno modro-černou a Designo Alanit šedou barvu.
A konečně se dostáváme k poslední zastávce prohlídky. K interiéru. Zde se naštěstí již nekoná žádný designový úlet jako venku. Interiér je tvořen kombinací dvou barev. Nappa koženého čalounění v britské závodní zelené a Designo antracitové šedé. K dispozici je také obložení přístrojové desky, středové konzoly a výplně dveří uhlíkovými vlákny.
O celkovém vzezření vozu si každý udělá svůj obrázek. Já jen dodám, že se určitě najde pár šílenců z Los Angeles nebo Blízkého východu kdo si tuto drahou hračku pořídí.
.« Vzkříšení Dodge Viperu v roce 2013 Mercedes-Benz SLR Mclaren v limitované edici »