Představení faceliftu Peugeotu 308
Peugeot se chystá na autosalonu v Ženevě představit facelift všech tří karosářských verzí svého úspěšného zástupce nižší střední třídy- hatchback, combi a cabriu 308. A my Vám nyní představíme první dvě verze, které se s úspěchem prodávají od roku 2007. Kabrioletu se budeme věnovat zvlášť v chystaném článku.
Model, který se začne prodávat od dubna je vybaven novými nárazníky s upravenou mřížkou chladiče a nově tvarovanými světlomety s tmavým podkladem. Kromě změn pod kapotou, je vůz osazen integrovanými LED diodami pro denní svícení v nárazníku a novými litými koly, které budou k dispozici ve velikostech 16-18 palců.
Uvnitř se designéři zaměřili na poskytnutí většího pohodlí a lepšího vnímání kvality použitých materiálů. Pro dosažení tohoto cíle byly přidány nové měkčené plasty a sedadla s novým čalouněním. Pokud Vás plasty nechávají chladnými, tak na Vás může udělat dojem nové střešní panoramatické okno, automatická duální klimatizace, GPS navigace a audiosystém JBL.
Pod kapotou bude na výběr z celé řady zážehových i vznětových jednotek. Na straně benzínových motorů je k dispozici základní 1,4 litrový čtyřválec VTi o výkonech 72 a 89kW (98 a 120 koní). Dále 1,6litrové VTi s výkonem 116kW (156 koní) a jeho přeplňovaná verze 1,6 THP o výkonu 149kW (rovných 200 koní).
I příznivci vznětových motorů si přijdou na své. Základem bude 1,6 HDi s výkonem 69kW (92 koní). Dále bude k dispozici dvoulitrový agregát HDI s výkonem 122kW (163 koní). Novinkou je mikrohybridní 1,6 e-HDi (112kW/ 150 koní), která nahrazuje verzi s výkonem 82kW. Podstatou novinky je odpojitelný alternátor o síle 2,2kW, který slouží i jako startér a umožňuje tak samočinné vypínání motoru pro úsporu paliva ve městském režimu. Kombinovaná spotřeba je pouhých 3,8l/100km, hodnota emisí CO2 je 98g/km při použití manuální převodovky.
.« Nové Ferrari FF v akci na sněhu! Pořádně vylepšená Panamera 4S »