Podrobnosti konceptu Hondy CR-Z MUGEN RR
O základní Hondě CR-Z toho víme poměrně dost. Pod kapotou se nachází hybridní ústrojí s maximálním výkonem 122 koní. Pak je tu ovšem ostrá verze Mugen (zatím pouze jako prototyp, která poskytne dokonce rovných 200 koní. A nyní se nám představila třetí verze. Bohužel také jen jako prototyp. Podívejme se na něj blíž.
Pod kapotou se u Mugenu RR nachází stejná hybridní jednotka, jejímž základem je přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,5 litru, jež je propojen se systémem IMA hybrid. Výkon celé soustavy pak činí již výše zmíněných 200 koní (147kW) a 181Nm točivého momentu. V čem je rozdíl?
Pod kapotou ho nehledejte. Základem celého konceptu je totiž agresivní exteriér. RR dostal do vínku kryt podvozku, dveře i víko zavazadlového prostoru z karbonu. Dále je tu zcela nový přední nárazník, masivní difuzor a možná trochu přerostlé přítlačné křídlo. O změny jízdních vlastností se pak stará sportovní odpružení, 18“ kola z lehkých slitin, čtyřpístkové brzdové třmeny a duální výfukový systém.
A ani interiér nepřišel zkrátka. Kabina je vybavena čalouněním v kombinaci kůže/Alcantara, sportovními sedadly z uhlíkových vláken a především informačním systémem s GPS a data loggerem, který slouží ke čtení a zápisu dat z jízd na okruhu.
.« Rekordy společnosti ŠKODA v 1. pololetí 2011 Brabus poladil nové SLK »