Opel Insignia GSi sbírá další ocenění. Díky Twinsteru
Test vlajkové lodi Opelu jsme vám přinesli poměrně nedávno. Nyní se ale Insignia v nejlíbivější verzi GSi znovu připomíná. A je to díky vyspělému pohonu všech kol s označením Twinster. Jak to celé funguje?
Na úvod se sluší říci, že Insignia GSi byla zvolena vítězem prestižního hlasování čtenářů německého časopisu Automobil za nejlepší vůz s pohonem všech kol a cenou do €40 000. Gratulujeme!
Zatáčková zbraň
Proč se tak stalo? To je přece jednoduché. Protože je prostě dobrá. Insignia Grand Sport je už samo o sobě velmi schopné a zatáčky milující auto s vyváženým podvozkem a dobrými jízdními vlastnostmi. GSi však na těchto základech postavilo doslova fenomenální zatáčkovou zbraň.
Systém Twinster, který je v nové Insignii s pohonem všech kol standardně, je totiž ve verzi GSi ještě přiostřený, takže auto v zatáčkách bez nadsázky pocitově zbavuje snad rovné tuny hmotnosti. Insignia GSi je tak až nečekaně agilní, příkladně obratná a díky tomu i samozřejmě zábavná daleko více, než byste čekali.
Lze ji navíc díky častým akcím koupit i za částku okolo jednoho milionu korun, a právě to rozhodlo. Podobná čtyřkolka ve střední třídě za tyto peníze zkrátka není a Opelu premiérové vítězství patří poprávu.
.« Chystáte se koupit kabriolet? Na tyto věci si dejte pozor Zánovních vozů v ČR za první čtvrtletí přibylo. Jsou mladší a mají nižší nájezd »