21291211201824706120

Omlazený VW Scirocco oficiálně!

17. 2. 2014 • Novinky

Poslední generace Volkswagenu Scirocco už potřebovala po šesti letech na trhu facelift jako jídlo a vodu a nyní jej konečně VW oficiálně odhalil. Svou premiéru si však odbude na autosalonu v Ženevě.

Zvenčí se Scirocco změnilo jen poskromnu, jak si můžeme všimnout. VW pouze mírně pozměnil přední nárazník, nainstaloval nové bi-xenony s LED technologií a upravil masku chladiče. Vzadu jsou pak také mírně revidovaná zadní LED světla, také nárazník a kupodivu i víko zavazadlového prostoru. Toto vše však bude mít v základu jen Scirocco R.

Nově se v nabídce Scirocca objeví celkem pětice exteriérových barev (Pyramid Gold, Uran Grey, Flash Red, Pure White a Ultra Violet), na výběr budou ale také nová litá kola a… to už je z exteriéru vše.

Uvnitř se můžeme těšit na modernizované materiály, nové výdechy klimatizace, kůží čalouněný volant s plochým dnem, ukazatele teploty oleje, chronometr a tlak turbodmychadla. U toho všeho se nové “Rocco” inspirovalo u Golfu GTI.

Nyní jsou všechny nabízené motory k dispozici se Start / Stop systémem (kromě verze Scirocco R) a zvolit si můžete buď šestistupňový manuál nebo dvouspojkové DSG. Ponáhěna budou vždy bez výjimky zase pouze přední kola.

Teď se ale dostáváme k motorům. Všechny agregáty posílily své parametry, takže například 1.4 TSI posílila o 3 koně (2 kW) na celkových 125 koní (92 kW). Pozadu nezůstal ani agregát 2.0 TSI, který se nabízí ve třech výkonových variantách. První z nich bude navýšen o 20 koní – na výsledných 180 koní. Verze uprostřed nabídne o 10 koní víc a bude mít tedy 220 koní. A pak je tu verze Scirocco R, která přihodila do ohrady 15 koní a najednou se tedy může pyšnit výkonem 280 koní.
Naftomilové ale také nemusí klesat na mysli. Jejich oblíbený motor 2.0 TDI teď poskytuje ve slabší verzi 150 koní (+10 koní) a silnější varianta tohoto turbodieselu dá svému majiteli celkem 184 koní.

Faceliftované Scirocco plánuje dorazit k evropským dealerům VW v srpnu tohoto roku. Poté se podívá samozřejmě i mimo Evropu.

.

« »

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

autojournal.cz