Nový Hyundai i20 dostal audiosystém Bose s 8 reproduktory
Nový Hyundai i20 je prvním modelem značky v Evropě s prémiovým audiosystémem Bose. Inženýři společností Hyundai a Bose spolupracovali na konstrukci, designu a vyladění systému s osmi reproduktory, aby byly pro všechny cestující v interiéru modelu i20 zajištěny výjimečné zážitky z poslechu.
Bose vyvíjí již více než 40 let audiosystémy pro automobily, přehrávající hudbu co nejvěrněji původnímu podání interpretů. Tento přístup nyní nachází uplatnění také ve vozech Hyundai. Prvním v Evropě s touto výbavou je zcela nový model i20.
„Výsledkem vzrušující spolupráce mezi společnostmi Bose a Hyundai je audiosystém prémiové kvality určený pro zákazníky, kteří se rozhodnou pro zcela nový model i20,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt. „Těšíme se na budoucí příležitosti ke spolupráci se společností Bose, která nám umožní poskytovat zákazníkům značky Hyundai ještě lepší zážitky z jízdy.“
Audiosystém Bose pro model i20 je vybaven osmi vysokovýkonnými reproduktory v kombinaci s vyspělým procesorem pro zpracování digitálního signálu. Výsledkem je pozoruhodná úroveň reprodukce hudby a zvuku za nejrůznějších provozních podmínek.
Každý reproduktor nabízí specifický rozsah nízkých, středových nebo vysokých frekvencí. Souhrou všech komponentů vzniká sytý a energický zvuk. V obou předních dveřích je vždy jeden reproduktor Super65 – nabízený pouze společností Bose –, který poskytuje ohromující výkony v oblasti nízkých frekvencí. Reproduktory Super65 hrají níž a hlasitěji než konvenční 6,5“ (165mm) reproduktory. Navíc je podporuje 5,25“ (130mm) neodymiový hlubokotónový reproduktor ve speciálně zkonstruované skříni uložené u zadního blatníku na levé straně modelu i20, který vysílá pronikavé basy do celého interiéru.
K čisté a harmonické reprodukci zvuku přispívá 3,25“ (80mm) středový neodymiový reproduktor Bose Twiddler, umístěný uprostřed přístrojové desky, ve spojení se dvěma 5,25“ (130mm) širokopásmovými reproduktory – po jednom v obou zadních dveřích. Vysoké frekvence mají na starosti dva 1“ (25mm) neodymiové výškové reproduktory – umístěné v dolních rozích u paty střešních A-sloupků.
Systém je napájen digitálním osmikanálovým zesilovačem Bose s individuální ekvalizací. Systém je navíc vybaven technologií dynamické kompenzace rychlosti, která monitoruje rychlost jízdy a automaticky upravuje hlasitost tak, aby byl zaručen konzistentnější poslech. Řidič proto nebude muset za jízdy manuálně upravovat hlasitost.
.« Porsche představilo 911 Turbo s výkonem 580 koní Test Citröen SpaceTourer XL 2.0 BlueHDi 180 »