Nissan představil svůj nový obchodní plán

1. 7. 2011 • Novinky

Společnost Nissan Motor Co., Ltd. dnes zveřejnila komplexní šestiletý obchodní plán, který urychlí růst společnosti na nových trzích a v nových segmentech. Plán pro finanční období 2011 až 2016 s názvem „Nissan Power 88″ má okamžitou účinnost.

Název plánu zdůrazňuje klíčové cíle společnosti: Nissan se opět zaměří na poskytování komplexních služeb zákazníkům prostřednictvím aktivit, které posílí značku a prodejní sílu. Do konce finančního roku 2016 chce společnost docílit 8% podílu na globálním trhu a zvýšit svůj provozní zisk na udržitelných 8 %.

Klíčové body plánu Nissan Power 88 odrážejí jasnou globální vizi a strategický směr v celém období až do finančního roku 2016:

  • V rámci nového rozšířeného produktového plánu bude společnost Nissan po dalších šest let uvádět zcela nový vůz průměrně každých šest týdnů. Globální portfolio společnosti bude obsahovat 66 vozů a pokryje 92 % všech trhů a segmentů.
  • Nadále bude kladen důraz na program udržitelné mobility, který zahrnuje vozidla s nulovými emisemi a technologie pro nízké emise podporující koncepci PURE DRIVE. Celkový prodej elektromobilů aliance Renault-Nissan dosáhne 1,5 milionu vozů.
  • Program „Mobilita pro každého” doplní nové specializované automobily a lehké užitkové vozy (LCV), které budou určené pro základní segmenty a vznikající trhy.
  • Nissan představí více než 90 nových vyspělých technologií, průměrně 15 v každém roce.

„S plánem Nissan Power 88 naše společnost dosáhne ziskového růstu,” uvedl prezident a výkonný ředitel společnosti Nissan, Carlos Ghosn. „S rychlejším růstem dokážeme do našich produktů a služeb vnést více inovací a vzrušení, nabídnout každému zákazníkovi kdekoliv na světě čistší a cenově dostupné automobily, které budou účinně reagovat na energetické a ekologické problémy 21. století.”

Společnost plánuje zvýšit investice do svých značek a maloobchodních sítí, čímž se také celkově zlepší zkušenost zákazníků s automobily Nissan. Prodejní síť má momentálně 6 000 hlavních prodejních míst po celém světě. Tento počet ve střednědobém výhledu vzroste na 7 500 míst.

Rozšíření aktivit se bude týkat zejména rostoucích trhů a dalšího obchodního rozvoje značky Infiniti a lehkých užitkových vozů.

V roce 2012 bude výrobní kapacita vozů Nissan v Číně tvořit 1,2 milionu vozů. Čínský trh se stal – a i nadále zůstane – největším jednotlivým trhem Nissanu na světě. Společnost Nissan usiluje získat na čínském trhu 10% podíl. Zvýší také své působení v Brazílii, Rusku a Indii a na dalších nově vznikajících trzích.

  • V Brazílii plánuje Nissan jako první krok stavbu nové továrny s kapacitou 200 000 vozidel.
  • Vítězství modelu NV200 v soutěži města New York o „Taxi zítřka” jen dokresluje momentální dynamiku společnosti v oblasti lehkých užitkových vozů. Do konce roku 2016 bude Nissan největším výrobcem lehkých užitkových vozidel na světě.
  • U značky luxusních vozů Infiniti se objem prodeje zvýší z úrovně 150 000 vozů prodaných v roce 2010 až na 10 % globálního tržního podílu mezi luxusními značkami, což by dnes představovalo 500 000 vozidel. Značka Infiniti bude uvedena na vice než 70 trzích s modelovou řadou obsahující minimálně 10 vozů.

.

« »

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

autojournal.cz