Nehoda Richarda Hammonda byla pro výrobce Rimac to nejlepší, co se mohlo stát
Dopravní nehody jsou jev, kterému se všichni a za každých okolností snažíme vyhnout. Když už se však stanou a nikdo při nich nepřijde o život, nemusí jít o zcela tragickou událost. Dokonce se z ní dá i profitovat.
Začátkem června roku 2017 oběhla svět zpráva, že známý moderátor Richard Hammond ze show The Grand Tour prodělal vážnou dopravní nehodu při natáčení. V osudných chvílích jezdil na chorvatském elektrickém supersportu Rimac Concept_One, který se pyšní neuvěřitelným výkonem a jízdními vlastnostmi.
Hammond však při rychlé jízdě udělal chybu a ta se mu tvrdě vymstila. S exkluzivním vozem vyletěl z cesty a absolvoval hrůzostrašný pád, který skončil vzplanutím milionového automobilu. Pro firmu Rimac rozhodne nešlo o lehký den, v tom okamžiku se v ní všichni báli o svou budoucnost – takovou negativní reklamu přece nikdo nechce.
Nakonec to ale byla nejlepší možná reklama a ještě v den nehody společnost prodala tři ze svých supersportů. Při automobilu, jehož cenovka se pohybuje daleko nad hranicí milionu eur, jde o skvělý výsledek. Za to vše firma vděčí právě Hammondovi.
Bylo totiž až neuvěřitelné, že z děsivé nehody dokázal vyváznout relativně v pořádku. Skelet modelu Concept_One ho i v extrémních podmínkách ochránil nadmíru dobře. Živá ukázka bezpečnosti Rimac tedy zaúčinkovala zcela opačně, než se původně Chorvaté obávali.
S jistou mírou nadhledu lze říci, že konec konců šlo o nejlepší marketing, jaký kdy firma měla.
« Škoda Polar. Známe první detaily o dalším českém SUV První test Jaguar I-Pace. Budoucnost, která se vám zalíbí »