Modernizovaný Ford Ranger
Známý dobrý Ford Ranger, který vyjel v roce 2010, prošel modernizací. Nový je exteriér, interiér i srdce pod kapotou.
Modernizovaný model dostal jiné světlomety, mohutnější chromovanou masku chladiče, detailněji propracovanou kapotu a celkově je vůz hranatější a vypadá větší. Interiér je kompletně předělaný, honosnější materiály, propracovanější středový panel, dotyková obrazovka infotainmentu Sync 2 s navigací.
Pod kapotou zůstal naftový pětiválec Puma o objemu 3.2 litru, ten má výkon 147 kW a točivý moment 470 Nm. Je však více jak o 18% úspornější, tomu napomáhá recirkulace výfukových plynů, elektrický posilovač řízení s proměnlivou účinností a systém stop-start. Dalšími dvěma agregáty jsou 2.2 TDCi Puma, u kterých klesly emise o 22%. To znamená spotřebu asi 6 litrů na 100 kilometrů. Jejich výkony jsou 96 a 110 kW. Jako poslední motor se ukáže zážehový 2.5 Duratec, který nabídne 122 kW výkonu a 225 Nm točivého momentu, bohužel se neukáže na evropském trhu.
Přibyly bezpečnostní systémy, jako je například hlídání jízdy v pruzích, parkovací čidla a kamery, adaptivní radarový tempomat a v případě nehody vůz dokáže přivolat sám pomoc, stačí mít jen připojený mobilní telefon přes bluetooth.
Nájezdové úhly jsou stále 28 a 25 stupňů. Brodivost 800 mm a bude možnost volit mezi zadním pohonem a 4×4. Uzávěrka diferenciálu je stále v příplatkové výbavě a můžete táhnout přívěs o hmotnosti až 3500 kilogramů. Motory můžete kombinovat s manuální i automatickou převodovkou.
« MEGA TEST Jaguar F-Type V8 S vs. XFR-S vs. XKR-S De Tomaso – Nový majitel a velkolepé cíle »