Mercedes-Benz SLC – Nové informace a videa
Designové změny nejsou nijak výrazné. Máme tu nové nárazníky a jiné přední světlomety, které naznačují, že xenony u Mercedesu pomalu končí. Rozdílná je i grafika zadních svítilen, ale boční profil už je téměř totožný jako u SLK. Střechu lze natáhnout nebo stáhnout do 40 km/h.
V interiéru najdeme kůži Nappa, nový volant a palubní desku. Nechybí ani modernější systém Comand s displejem o rozměru 7 palců.
Pod kapotou jsou zatím dva motory. Prvním je SLC300 s přeplňovaným 2.0-litrovým přeplňovaným čtyřválcem, který vyvíjí 241 koní (179 kW) a 369 Nm točivého momentu. Je spojen s šestistupňovou automatickou převodovkou a výkon posílá na zadní kola. Z nuly na stovku se rozjede za 5.7 sekundy a maximální rychlost činí dostačujících 209 km/h.
Prozatím nejsilnější variantou je SLC450 s přeplňovaným šestiválcem o objemu 3.0-litru. Je sice výrazně slabší než odcházející SLK55 AMG, ale i tak se chlubí výkonem 362 koní (270 kW) a točivým momentem 520 Nm. Sprint z klidu na 100 km/h potrvá 4.6 sekundy a myximálka je elektronicky omezena na 250 km/h.
Pak tu máme SLC180, SLC200 a SLC250d. První zmíněný má přeplňovaný čtyřválec 1.6-litru s výkonem 154 koní (115 W) a s točivým momentem 250 Nm. SLC200 se ukáže s 2.0-litrovým čtyřválcem o výkonu 181 koní (135 kW) a s točivým momentem 300 Nm. Jediná naftová varianta SLC250d má objem 2.1-litru, výkon 241 koní (180 kW) a točivý moment 500 Nm.
9-stupňová převodovka 9G-TRONIC je dodávána v základu do SLC250d, SLC300 a SLC450, za příplatek i do dvou nejslabších variant.
.« TEST Volkswagen Golf GTI – Dokonale univerzální LAND ROVER „DEFENDER 2 000 000“ PRODÁN NA CHARITATIVNÍ AUKCI ZA REKORDNÍCH 400 000 LIBER »