Mercedes-Benz CLS s výkonem 800 koní!
Snad každé malé dítě ví, že nová generace stylového modelu CLS německé automobilky Mercedes-Benz stojí na absolutním vrcholu designové dokonalosti. Ladné křivky střídá agresivní příď. Boční profil pak zaujme svou dynamičností. Ale jak to dopadne, když na tento pojem estetičnosti sáhne ruka tunerova?
Naštěstí se v tomto případě nejedná o žádného úpravce z Horní Dolní, nýbrž o jednoho z nejrenomovanějších. Tím tunerem totiž není nikdo jiný než Brabus a své nové dílo pojmenoval Rocket 800.
Číslovka 800 navíc není vygenerovaná nějakou náhodou. Má celému světu ukázat, jaký výkonnostní potenciál vozidlo má. A, že má potenciál obrovský. Pod kapotou se ukrývá přeplňovaný vidlicový dvanáctiválec o maximálním výkonu 588kW (800 koní) s monstrózním točivým momentem elektronicky omezeném na hodnotě 110Nm. Motor samotný je ovšem schopen vyprodukovat až 1420Nm. Celá tahle obrovská stáj koní a Newtonů je napojena na sedmistupňovou převodovku AMG Speedshift MCT, která umožní vozu zrychlit z nuly na 100km/h za 3,7 vteřiny, přičemž maximální rychlost leží na neuvěřitelné hodnotě 370km/h. Ostatně se není čemu divit. Rocket 800 si to dokáže uhánět třístovkou již po 23,8 vteřinách.
Je tedy jasné, že motor je z říše snů. Bodykit už taková pecka není. Vedle hranatého předního nárazníku nás do očí trkne čtveřice obdélníkových otvorů umístěných nad maskou chladiče. Tohle si mohl Brabus klidně odpustit. Úpravou prošla maska chladiče, jež v sobě nově ukrývá písmeno B, dále bylo decentní křidélko nahrazeno poněkud větším křídlem a sportovní výfukový systém byl vystřídán ještě výkonnějším.
Brabus si pak zcela jistě zaslouží jedničku za opravdu atraktivní kola Monoblock F Platinum Edition, které vozu nejen sluší, ale zároveň snižují váhu celého vozu.
Rocket 800 se světu představí již zítra na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem a potenciální zájemci si již přes noc mohou vyplňovat šekovou knížku. Budou totiž potřebovat 429 tisíc euro bez daní.
.« Nejtěsnější vítězství v historii IRC v podání Jana Kopeckého VIDEO: Jak jede brutální Hennessey Venom GT? »