Mercedes-AMG GT prošel modernizací – Nyní má 476, 522, 557 a 585 koní
Před pár dny přišla nová verze a zároveň facelift Jaguaru F-Type, který je úhlavním konkurentem pro Mercedes-AMG GT. I ten se teď dočkává modernizace, přičemž přináší vyšší výkon a jeden nový přírůstek.
Facelift se dotýká především masky vozu, která si bere příklad ze závodního speciálu GT3 a vypadá tak agresivněji. Dále lze nově pořídit interiérový paket Night či chromované doplňky exteriéru nebo speciální kola. Zároveň byla doladěná technika a posílena většina motorů. Celkem je k dispozici 6 variant.
Jaguar odhalil modernizovaný F-Type – Přibyla nová verze a nyní nabízí 340, 380, 400, 550 a 575 koní
AMG GT
Základní AMG GT se dočkalo nárůstu výkonu na 476 koní a točivého momentu na 630 Nm. Vše putuje přes sedmistupňovou převodovku AMG SpeedShift MCT (u všech motorizací) na zadní kola. Hmotnost je něco málo přes 1600 kilogramů, což znamená zrychlení z nuly na stovku za 4 sekundy a maximální rychlost 304 km/h (Coupé), 302 km/h (Roadster). Základní cena je 3 285 150 Kč.
AMG GT S
Bývalý nejsilnější kousek v nabídce se dostává do středu. Jeho čtyřlitrový osmiválec bi-turbo produkuje 522 koní a 670 Nm. Za své 3 832 070 Kč tak dostanete stovku za 3.8 sekundy a maximálku 310 km/h. K mání je pouze Coupé.
AMG GT C
Nedávno se představilo GT C Roadster, teď konečně i Coupé. Výkon stále stejného osmiválce je 557 koní a krouťák 680 Nm. Stovku atakuje za 3.7 sekundy a rozjede to na 316 km/h. Zajímavostí je záď rozšířená o 57 milimetrů v oblasti zadních blatníků a náprava s elektronicky řízeným diferenciálem a systémem natáčení zadních kol. Základ vás vyjde na 4 166 110 Kč.
AMG GT R
Nejsilnější, nejlehčí a nejbrutálnější GT R je k dispozici pouze jako šílené Coupé. Jeho výkon činí 585 koní a točivý moment 700 Nm. Hmotnost jen lehce přesahuje 1500 kilogramů a samozřejmostí je nekompromisní podvozek, brzdy a aktivní zadní náprava s možností natáčení kol. Stovce se směje do očí za 3.6 sekundy a atakuje 318 km/h. Cena je 4 589 530 Kč.
« Toto vzácné Porsche 911 SC Weissach Edition najelo přes půl milionu kilometrů – Nyní je na prodej TEST Seat Ateca 2.0 TDI DSG – Jedna mínus »