Mercedes-AMG C 63 Cabrio – 510 koní agresivní elegance
C63 Cabrio má oproti klasické verzi brutálnější přední nárazník, kapotu s více prolisy, vytažené blatníky, karbonová zrcátka, nižší prahy, difuzor, čtyři koncovky výfuku a křidélko z uhlíkových vláken. Samozřejmostí jsou kola z lehkých slitin a za nimi ukryté silné brzdy Brembo. Stahovací střecha je plátěná a vůz tak vypadá jako šílenec ve společenském obleku.
Pod kapotou pracuje 4.0-litrový osmiválec s výkonem 476 koní (349 kW) a s točivým momentem 648 Nm. Pokud si však připlatíte za silnější provedení C 63 S, dostanete koní 510 a točivý moment se přiblíží k 700 Nm. Tím pádem se jedná o jeden z nejsilnějších vozů v kategorii. Agregát je kombinován se sedmistupňovou převodovkou AMG SPEEDSHIFT MCT, která napomůže ke zrychlení z klidu na 100 km/h za 4.2 sekundy (S za 4.1 s) a zastaví jej až elektronický omezovač ve 250 km/h – za příplatek ho lze posunout na 280 km/h. Spotřeba se pohybuje mezi 8.9-9.3 l/100 kilometrů.
Kromě výkonu se slabší a silnější varianta ještě lehce liší v použité technice. Klasické C63 dostane 18 palcová litá kola a eSko devatenáctky, ale hlavní změnou je diferenciál – základ má mechanický samosvor, zatímco eSko dostalo diferenciál elektronický. Dalším plusem silnějšího modelu jsou dynamické úchyty motoru, které mění svou tuhost a ovlivňují tak komfort a ovladatelnost. Poslední odlišností je jízdní režim Race, který ”základ” postrádá.
Interiér je shodný s Coupé, skvělá sedadla s bočním vedením, nejnovější informační systém Comand a spousta kůže, alcantary, hliníku či karbonu. Za příplatek dostanete ofuk krku teplým vzduchem Airscarf nebo větrolam Aircap, který sníží nepříjemné proudění vzduchu v kabině.
« Nový Nissan GT-R – Výkon vzrostl o 22 koní JAGUAR postaví ikonický model XKSS »