M-Sport zveřejnil odlišný design Fiesty WRC obou jezdců
Jak už naznačuje perex článku, jestli některý z týmových šéfů ve WRC dostal obzvláště bohatého Ježíška, tak to byl Malcolm Wilson z M-Sportu, protože jednak v prosinci podepsal čtyřnásobného mistra světa Sébastiena Ogiera, ale dnes našel další velký dárek, když se na Fiestě WRC Seba Ogiera objevilo logo nápojového gigantu Red Bull, který je jezdcovým osobním sponzorem. Rudý býk se však bude objevovat jen na autě francouzského jezdce, protože druhý týmový pilot Ott Tänak dostane k dispozici odlišně zbarvený vůz, který ponese design vycházející z testovací kamufláže. Poprvé od roku 2005 (kdy Toni Gardemeister a Roman Kresta vezli loga Castrolu a druhý BP) použije M-Sport odlišně zbarvené speciály. Dle týmového prohlášení navíc nejde pořád o úplně finální verzi designu, poslední evoluce by se měla ukázat v lednu na Autosport International Show.
Mezi sponzory účastni M-Sportu v sezóně 2017 patří dlouholetí partneři Castrol a Michelin, podporu od Fordu pak bude zhmotňovat logo Powered by Ecoboost, které známe již ze současných Fiest. Nově se naopak na voze objevuje logo online sázkové kanceláře OneBet a na boku vozu se pak skví logo MS-RT, které dělá reklamu na spolupráci M-Sportu s Van-Sport, který stojí za speciálními verzemi Tranzitů.
“Jsme nesmírně hrdí na Ford Fiestu WRC a tyhle poutavé designy vozů jsou pověstnou třešínkou na dortu. Testovací design zaujal mnoho lidí proto jsme jej chtěli zakomponovat na auto spolu s logy našich vážených starých i nových partnerů. Už se nemůžeme dočkat, až se obě auta s finálním designem vyrazí popasovat s rychlostními zkouškami Rallye Monte Carlo. Do té doby nezbývá než všem popřát veselé Vánoce a vše nejlepší do nového roku, který začne odhalením konečné verze designu vozů na Autosport International,” říká Malcolm Wilson.
« G-Power si pohrál s Mercedesem-AMG GT – Teď má 614 koní MINI představilo Clubman JCW »