Koncepty Mazda MX-5 Spyder a MX-5 Speedster
Hlavní myšlenkou těchto dvou vozů je ukázat, jaké jsou možnosti dalšího využití lehkého roadsteru Mazda MX-5.
Spyder váží pouhých 1043 kilogramů a nový kit karoserie z uhlíkových vláken je lakován barvou Mercury Silver. Celé auto pak stojí na 17′ palcových kolech ADVAN, která jsou obuta do pneumatik Yokohama a vpředu se za nimi schovávají čtyřpístkové brzdy Brembo s větranými kotouči.
Speedster zhubl ještě mnohem víc a naváží jen 943 kilogramů. To zapříčiňuje absence čelního skla a spousta dílů z uhlíkových vláken. Dále tu máme 16′ palcová litá kola, která jsou obuta do pneumatik Kumho Ecsta a najdeme zde i stejné brzdy Brembo, jaké má výše zmíněný Spyder. Zajímavostí je nastavitelný K & W podvozek, díky němuž klesla světlá výška o 30 milimetrů.
« Nový Mercedes-Benz E vyfocen téměř bez maskování TEST Jaguar XE Supercharged – Dravec! »