JMB Optimering vyladilo LaFerrari na 1050 koní
Už sériové LaFerrari je poměrně rychlým strojem. Benzínový dvanáctiválec dává maximálně 800 koní (588 kW) v 9000 otáčkách a kroutící moment 700 Nm v 6750 ot./min. Spolu s elektromotorem pak činí kombinovaný výkon 963 koní (708 kW), což je hodnota udávající vozu dynamiku naplno zvládnutelnou jenom hrstkou těch nejlepších řidičů. Jeden ze 499 zákazníků a majitelů tohoto skvostu si ale řekl, že chce ještě víc. A tak to dostal.
Díky chiptuningu se firmě JMB Optimering podařilo z auta dostat výkon sahající až někam k hranici 1050 koní (772 kW), čímž překonává i legendární Bugatti Veyron. Má jít také o stejnou hodnotu, jako u chystaného okruhového speciálu LaFerrari XX, který má na trh přijít příští rok v limitované edici třiceti kusů. Neznáme podrobné technické specifikace upraveného kusu, ani jeho dynamické parametry (a předpokládáme, že ani jeho majitel ne), moc by nás ale zajímal praktický dopad zvýšeného výkonu. Moc velký asi nebude, ze strany zákazníka jde asi spíše o poměřování tabulkových hodnot než o snahu být ještě rychlejší.
« TEST Škoda Superb 1.4 TSI TEST Škoda Yeti City 1,2 TSI – Všeználek »