Jedničkové BMW dostalo desetiválec a dva kompresory – Má 750 koní
Už BMW M135i letí jako kráva, ale to jednomu majiteli nestačilo, a tak do jedničky nacpal atmosféricky plněný 5.0 litrový desetiválec z M6 a přejmenoval ho na 150i. To však už nestačilo a nyní přibyly ještě dva kompresory. Konečný výkon je 750 koní. Výkon putuje na zadní kola přes povedenou převodovku SMG a s tímto drobkem dokáže pěkně zacvičit. Nyní se nazývá 150i G-Power.
Hmotnost však kvůli desetiválci a kompresorům stoupla na 1600 kilogramů a rozložení je 55% vpředu a 45% vzadu. Málem bychom zapomněli, že zadní náprava pochází z M3 GTS E92. To auto je opravdový masakr.
« TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI – Dost možná nejlepší Octavia Tesla Model S přichází s novou tváří – Je elegantnější, lépe vybavená a rychlejší »