G

G-Power se pustil do BMW 1 M Coupé!

21. 8. 2012 • Novinky, Tuning

Jak jistě víte, se společností G-Power (která je vlastně tím nejšílenějším tunerem vozů značky BMW) máme nejen velmi dobré vztahy, ale dokonce jsme jediní v republice, kteří měli kdy možnost jejich vozy otestovat. Po nejrychlejším sedanu planety Hurricane RR jsme měli tu čest prohnat řádným testem agresivní X5 Typhoon a jistě už tedy nemusím připomínat, jaký vztah jsme si k tomuto dvornímu úpravci vypěstovali.

Německý tuner G-Power vlastně vezme už tak dostatečně rychlé “bavoráky” z divize M, osadí jej v těch nejextrémnějších případech dokonce kompresory a tak z nich vyždímá neuvěřitelné výkony, které udělají z těchto vozů nejrychlejší dopravní prostředky na silnici.

Nyní se v dílnách G-Poweru chystá nástupce nejrychlejšího sedanu planety Hurricane RR, který byl postaven na bázi BMW M5 E60. Její nástupce bude postaven samozřejmě na “eM-pětce” nové (F10) a přesáhne maximální rychlost 372 km/h. Ale abychom neměli tak dlouhé čekání, G-Power představil konečně svůj tuningový kit pro naše nejoblíbenější současné BMW – 1M Coupé (o jehož testu se můžete dočíst v tomto článku).

G-Power se do tohoto nejmenšího současného modelu z divize M pustil skutečně s pořádnou vervou. 1 M Coupé bylo osazeno kompletním titanovým výfukovým systémem (který je o 20 kg lehčí, než původní sada) a zahrnuje samozřejmě nejen svody a potrubí, ale také titanové koncovky výfuků. Samozřejmostí je také nový mezichladič a nová řídící jednotka.

Díky tomu vzrostl u 1 M Coupé výkon z původních 340 koní na 435 koní! A pokud Vás zajímá točivý moment, ten se z původních 450 Nm (500 Nm při overboostu) vyšoupl na 590 Nm. G-Power 1 M Coupé zvládne sprint na 100 km/h za 4,5 sekundy a maximální rychlost se posunula na rovných 300 km/h – což jsou jistě zajímavá čísla…

Podíl na akceleraci mají ale také nová 20” kola G-Power Silverstone obutá do pneumatik Michelin Pilot SuperSport s rozměry 255/30 ZR20 a 295/25 ZR20 (vpředu / vzadu). Samozřejmostí je také brzdový systém, který skrývá za 20” koly šestipískové třmeny s kotouči o průměru 396 mm(!!!) a dále také tato úprava zahrnuje kompletně stavitelný podvozek.

A cena? G-Power Vám samozřejmě pošle kompletní kit, ale nainstalovat si jej budete muset sami. Pokud tedy nechcete zaplatit mnohem více, než už za to G-Power chce. Cena této kompletní úpravy se totiž rovná cca 850 000,- kč. Podle nás to ale stojí za to. :)

 

.

« »

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

autojournal.cz