Ford zvýšil prodeje i podíl na trhu

28. 7. 2011 • Novinky

  • Ford of Europe prodal v červnu 2011 na evropských trzích 151 700 vozů, což je o 6,6 % víc než v červnu 2010
  • Za celé první pololetí 2011 to na těchto trzích pro Ford znamenalo celkem 836 000 prodaných automobilů, tedy zlepšení oproti prvním šesti měsícům roku 2010 o 1,7 %
  • Nový Focus nalezl v červnu 25 100 zákazníků a to představuje nejlepší červnový výsledek tohoto modelu od roku 2008

Velký zájem o nový Ford Focus, Ford C-MAX a Ford Transit pomohl Fordu meziročně zlepšit jeho prodejní výsledky o 6,6 %, když společnost v červnu na jednapadesáti evropských trzích prodala celkem 151 700 automobilů.

Na tradičních trzích západní Evropy zaznamenal Ford v červnu zlepšení o 0,1 %, ačkoliv celý trh poklesl o 7,4 %. Díky tomu vzrostl tržní podíl Fordu o 0,6 procentního bodu, na 8,5 %.

Za celé první pololetí 2011 prodal Ford na evropských trzích 836 000 vozů, což je o 14 100 vozů neboli 1,7 % více než ve stejném období loňského roku. Na devatenácti tradičních trzích si Ford v prvních šesti měsících roku 2011 připsal celkem 689 800 prodaných automobilů. Ve srovnání s prvním pololetím 2010 to představuje pokles o 3,8 %.

Jak v červnu, tak v celém prvním pololetí 2011 byl Ford druhou nejprodávanější značkou automobilů v Evropě. „Naše prodeje i tržní podíl rostou z větší části díky síle nových produktů, zejména nového Focusu a C-MAXu,“ řekl Roelant de Waard, viceprezident Ford of Europe pro marketing, prodej a služby.

Teprve nedávno představený nový Ford Focus nalezl v červnu 25 100 zákazníků a to pro tento model znamená nejlepší červnový výsledek od roku 2008. Od zahájení prodeje v polovině března 2011 má Focus nové generace na kontě již 68 600 prodaných kusů. Svůj nejlepší červen od roku 2008 slavil rovněž C-MAX s 10 200 prodanými vozy a také užitkový Transit (12 900 prodaných aut).

Registrace modelů Ford Galaxy a Ford S-MAX na 19 tradičních trzích vyskočily o 21,1 % (červen), respektive 12,5 % (leden až červen).

Ford i nadále zůstává lídrem trhu ve Velké Británii, Dánsku, Irsku Maďarsku a Turecku, zatímco v České republice a také v Itálii mu náleží pozice nejprodávanější dovážené značky automobilů.

.

« »

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

autojournal.cz