Ford v Evropě mění šéfa
Evropská část druhé největší automobilky na americkém kontinentě mění svého dosavadního šéfa Stephena Odella. Na jeho místo nastoupí globální šéf marketingu Fordu Jim Farley. Stephen Odella neodchází, ale pouze převezme pozici globálního marketingu a prodeje po svém kolegovi, který ho nahrazuje.
Děje se tak kvůli několikaletým ztrátám Fordu na trhu v Evropě. Nynější celková ztráta za poslední roky činí přes 439 milionů dolarů (asi 10 miliard korun) a stále stoupá. Do budoucna se ale prodělek odhaduje na více jak dvojnásobek, což by měl nový šéf oddělení na našem kontinentu změnit.
Změny v postech nařídil nynější generální ředitel Mark Fields, který na nejvyšším postu letos nahradil Alana Mulallyho.
.« Facelift Mazdy CX-5 neoficiálně představen RANGE ROVER HOLLAND & HOLLAND »