Evropa si žádá Ford C-MAX!
Zcela nový rodinný model Ford C-MAX překonává i ta nejoptimističtější očekávání: od svého uvedení na trh koncem loňského roku má na kontě již více než 100 000 prodaných či objednaných vozů. V období od začátku roku do konce května se prodeje C-MAXu meziročně zdvojnásobily.
V reakci na silnou poptávku po pětisedadlové verzi C-MAX i sedmimístném provedení Grand C-MAX přikročil Ford ke zrychlení montážní linky výrobního závodu ve španělské Valencii. Výsledkem je navýšení denní produkce bezmála o 18 procent.
„Velký zájem o Ford C-MAX a Ford Grand C-MAX jsme čekali, ale poptávka naše očekávání překonala,“ řekl Roelant de Waard, viceprezident Ford of Europe pro marketing, prodej a služby. „Prodejní výsledky zcela nového Fordu C-MAX přispívají k naplnění naší prognózy, která říká, že přibližně 40 procent všech nových vozů, jež letos v Evropě prodáme, připadne na zcela nové nebo významně modernizované modely.“
Vysoké procento zákazníků chce mít svůj nový Ford C-MAX luxusně vybavený. Ve skutečnosti 65 procent zájemců volí některý z vyšších stupňů výbavy, například Titanium, přičemž ve stejném období loňského roku to bylo jen 32 procent.
Ford C-MAX je nejprodávanější vůz svého segmentu v Itálii (tržní podíl 27 %) a v Irsku (23 %). Na většině z tradičních devatenácti evropských trhů se tržní podíl C-MAXu oproti loňskému roku zdvojnásobil.
Průzkumy trhu ukazují, že evropští zákazníci volí C-MAX zejména díky jeho designu, nabízeným technologiím a jízdním vlastnostem. Značné oblibě se těší i boční posuvné dveře modelu Ford Grand C-MAX.
„Úspěšný nástup nového Fordu C-MAX dokazuje, že když uvedete na trh nový produkt s nejlepšími vlastnostmi ve své třídě, zákazníci reagují velmi rychle,“ řekl de Waard. „To nám dává velkou jistotu do blízké budoucnosti, protože v následujících třech letech přijde Ford of Europe s dvaceti novými či výrazně inovovanými modely.“
Také v ČR je nový C-MAX velmi úspěšný a například v květnu 2011 se stal druhým nejprodávanějším vozem ve své kategorii.
Zdroj: Ford Motor Company
.« Renault Megane RS Trophy: rekord na Nürburgringu Matěj Ruppert a jeho Leon FR »