Čechům se daří. Toto jsou nejdražší vozy u nás, s nimiž můžete ihned odjet
Ekonomice se v poslední době nebývale daří, a i když šéf České Národní Banky v nedávném rozhovoru uvedl, že výrazná ekonomická krize se konat nebude, ekonomice se v několika následujících letech jistě nebude dařit tak jako dnes.
A je to vidět i na vozovém parku u nás! Ještě nikdy totiž v České republice nebyla k vidění tak mohutná koncentrace super, hypersportů a extrémně vzácných strojů jako dnes. Podívejte se na pětici těch nejdražších vozů u nás, kterými můžete ihned odjet! Jsou mezi nimi dvě LaFerrari, vzácné 250 GTO a další unikáty…
Dvojice Ferrari LaFerrari
Na prodej u nás není jedno, ale hned dvě hybridní Ferrari s atmosférickým dvanáctiválcem a výkonem 963. Obě jsou k mání za cenu mezi 75 až 86 miliony Kč, přičemž to dražší je téměř úplně nové. Ani v případě levnějšího kusu za 77 499 999 Kč se však nedá hovořit o kdovíjakém propadáku. Dosavadní nájezd 5 980 km se na schopnostech vozu jen těžko podepsal.
Ferrari 250 GT Lusso
Tímhle strojem od roku 1963 jezdil i legendární Steve McQueen. Do análů historie se tak historické Lusso zapsalo nesmazatelně. V Ostravě si jej nyní můžete pořídit za poměrně tučných 76 700 000 Kč. Odměnou za tuto částku vám ale bude vůz z roku 1963 s nájezdem pouhých 743 km. Navíc po celkové renovaci s certifikátem Ferrari.
Pagani Huayra 1 of 100
Šestilitrový dvanáctiválec od AMG, 730 koní, karbonová karoserie a jeden z nejryzejších charakterů v celé automobilové historii. Automobily Pagani nejsou jen obyčejnými supersporty. Jsou to ručně vyráběné stroje sestavované s takovou úctou a vášní, která je typická snad jen pro malosériovou italskou automobilku. Česká Huayra s nájezdem pouhých 22 kilometrů může být vaše za 60 500 000 Kč.
Porsche 911 GT2 993
Rovnou ten nejvzácnější ovdovovač ze všech. Porsche 911 GT2 bylo v roce 1995 vůbec tím nejextrémnějším strojem, který jste si ze stuttgartské produkce mohli odvézt. S výkonem 485 koní dolovaného z dvojitě přeplňovaného 3.6litrového vzduchem chlazeného plochého šestiválce si tohle auto poradilo nejen na silnici ale i na okruhu prakticky s každým sériově vyráběným vozem. Cena tomu odpovídá. S nájezdem 32 200 km si za něj majitel žádá 34 300 000 Kč.
Ferrari 599 Aperta 1 of 80
Na první pohled poměrně obyčejné Ferrari 599. Ovšem jen do chvíle, než zjistíte, že se pod jeho kapotou ukrývá hned 670 koní, že má odklopitelnou střechu a že na na displeji svítí číslo s nájezdem 939 km. A důležitý je také už jen samotný fakt, že těchto Ferrari vzniklo pro celou planetu jen 80. I proto si před cestou do jižních Čech, kde Ferrari stojí, musíte přibalit poměrně tučně zásobené konto s minimálně 31 000 000 Kč.
.« Hledáte stylové autíčko do města? Vybrali jsme několik zajímavých tipů Krásná předokolka od BMW? Řada 2 Gran Coupe zblízka »