BMW svolává 1 300 000 aut.
BMW objevila problém u vozů řad 5 a 6 vyrobených mezi roky 2003 a 2010. Naštěstí se nejedná o nic vážného, jde pouze o kryt kabelu od baterie instalovaný v kufru. V některých případech může být tento díl nesprávně namontován a může způsobit problémy s nastartování. V extrémním případě by dokonce mohlo dojít ke zkratu a následnému požáru.
Oficiální vyjádření zní: „V některých případech, je kryt kabelu uvnitř kufru těchto vozidel namontován nesprávným způsobem. To může způsobit nefunkčnost selhání elektronického systému a vozidlo nenastartuje. V některých případech může být způsoben zkrat nebo požár.“
Zatím byl tento problém zkoumán a případně opraven u zhruba jednoho procenta vozů, kterých se zpráva týká. Inspekce s případnou opravou trvá přibližně půl hodiny až hodinu.
.« TEST Jaguar XJ 3.0D – Aristokrat Oznámen packet 1LE pro Camaro »