BMW řady 7 se odhaluje na oficiálních fotografiích
Modernizovaná řady 7 se zcela oficiálně představí během dneška, ale po internetu už delší dobu koluje pár fotografií, které odhalují radikální změnu vzhledu vozidla. Nyní se na svět dostalo i několik dalších oficiálních fotek, které zveřejnil server bmwblog.com. Díky tomu si novou “sedmičku” můžeme detailně prohlédnout ze všech stran.
Facelift řady 7 navazuje na nedávno představené vlajkové SUV X7 a po jeho vzoru přebírá gigantické přední “ledviny”. To je prvek, který většinu šokuje nejvíce. Přepracována byla i zadní část, tam ale nic radikálního nehledejme. Nejviditelnější změnou v této partii je linka spojující oba zadní světlomety.
Z bočního pohledu se vůz měnil jen decentně a lze si všimnout jinak tvarovaného C sloupku a nové lišty táhnoucí se profilem vozidla. Uvnitř vozu vypadá vše při starém, měnil se zejména infotainment a přístrojový štít.
Rozšířená nabídka barev karoserie a kol z lehké slitiny. Exteriérový a interiérový paket Design Pure Excellence a M sportovní paket nabízejí prostor pro individualizaci. Nyní k dispozici leskle černé okenní lišty BMW Individual High-gloss Shadow Line.
Modernizovaná nabídka motorů
Všechny motory standardně plní emisní normu Euro 6d-TEMP. Dvanáctiválec v BMW M760Li xDrive (kombinovaná spotřeba paliva: 12,5–12,4 l/100 km, kombinované emise CO2: 285–282 g/km) je nyní vybaven zážehovým filtrem pevných částic. Nový motor V8 s maximálním výkonem zvýšeným o 60 kW/80 k na 390 kW/530 k pro BMW 750i xDrive (kombinovaná spotřeba paliva: 9,5–9,5 l/100 km, kombinované emise CO2: 217–217 g/km) a BMW 750Li xDrive (kombinovaná spotřeba paliva: 9,6–9,5 l/100 km, kombinované emise CO2: 218–218 g/km). K dispozici také tři vznětové motory s až čtyřmi turbodmychadly a výkonem sahajícím od 195 kW/265 k po 294 kW/400 k.
Plug-in hybridní provedení nového BMW řady 7 pohání speciálně upravený zážehový řadový šestiválec, elektromotor a vylepšený vysokonapěťový akumulátor. Celkový výkon v režimu SPORT zvýšený na maximálních 290 kW/394 k. Zvětšený dojezd čistě na elektřinu na 50 až 58 km.
Propracované technologie podvozku nabízejí výjimečnou rovnováhu mezi jízdním komfortem a dynamickým jízdním stylem, díky čemuž je BMW světově proslulé. Adaptivní tlumiče a vzduchové odpružení na obou nápravách jsou součástí standardní výbavy. Integrální aktivní řízení a Executive Drive Pro s aktivními stabilizátory (není k dispozici pro plug-in hybridní modely) součástí volitelné výbavy. BMW M760Li xDrive a plug-in hybridní varianty s naladěním podvozku specifickým pro tyto modely.
Další pokrok směrem k automatizované jízdě. Výjimečně široká nabídka asistenčních systémů. Driving Assistant Professional s asistentem řízení a udržování v jízdním pruhu. Standardně dodávaný parkovací asistent nyní obsahuje také couvací asistent.
Standardně dodávaný BMW Live Cockpit Professional s navigačním systémem, plně digitálním 12,3palcovým přístrojovým panelem a 10,25palcovým kontrolním displejem s konzistentní a moderní grafikou. Nový koncept ovládání BMW Operating System 7.0 umožňuje extrémně rychlý přístup k nastavení a funkcím, přizpůsobitelné zobrazení a multimodální ovládání prostřednictvím dotykového displeje, ovladače iDrive, tlačítek na volantu, hlasu a gest.
« Škoda představí v Ženevě nový crossover. Toto je první upoutávka Nejčastěji inzerovaným automobilem roku 2018 byla 8,8 roku stará oktávka »