BMW M760Li – Nakonec má 610 koní a 800 Nm
Po designové stránce tu máme agresivnější nárazníky, modré brzdové třmeny, kola M Performance a všudypřítomná loga M a M760li či V12. Uvnitř najdeme označení M na volantu, pedály z nerezové oceli a nápis V12 na středovém panelu. Pokud však v konfigurátoru aerodynamický paket odděláte, tak se od klasické sedmičky skoro neliší. Poznáte ji jen podle chromované mřížky chladiče nebo koncovek výfuku.
Nezajímavější je ale to, co skrývá pod kapotou. Jedná se o jeden z největších motorů, jaký se kdy v automobilu nacházel a má 12 válců do V. Objem 6.6 -litru ale nestačil a bylo přidáno twin-turbo. Výsledný výkon je extrémních 610 koní a točivý moment 800 Nm. I když si myslíme, že by z něj šlo dostat mnohem více, tak kvůli Alpině B7 se tak nestalo. Úpravci si už určitě mnou ruce a můžeme se těšit na výkony, které by mohly klidně přesáhnout 800 koní. Ale zpět k pohonnému ústrojí. Motor spolupracuje s osmistupňovou převodovkou ZF a výkon posílá na všechna čtyři kola pomocí systému xDrive.
Z nuly na stovku zrychlí za 3.7 sekundy a maximální rychlost je až 305 km/h, a to je elektronicky omezena.
.
« Apollo Arrow – Znovuzrozený Gumpert má 1000 koní a 1300 kg Nový Multivan PanAmericana – variabilní MPV s kvalitami terénního vozu »