Audi TT-RS Plus potvrzeno!
Že se je proč těšit na autosalon v Ženevě, to nám dokazují všelijaké oficiální i neoficiální druhy informací, špionážních fotografií, či obrázků. Automobilky před takhle sledovaným autosalonem mají opravdu plné ruce práce, protože každý chce přijít při tak významné události s něčím novým, s něčím skutečně ohromujícím, s něčím, na co se bude rozhodně mít proč těšit.
Dalším takovým přírůstkem, který byl oficálně potvrzen pro Ženevu, je nové Audi TT-RS s přídomkem Plus. Kromě ale nějaké limitované edice, která by zahrnovala dnes tak módní rychlé pruhy, pár polepů karoserie a býčí předkožku v interiéru, se to Audi rozhodlo vzít poněkud efektivněji. Konkrétně 2,5 litrový pětiválec dostal injekci, díky které jeho parametry posílily o 20 koní a 15Nm.
Konečné hodnoty Pluska jsou nyní tedy 360 koní a 465 Nm. Což není nijaký veliký skok. Ale budete stejně tak, jako já, nevěřícně kroutit hlavou, až se dozvíte, že TT-čko nyní díky té relativně nepoznatelné porci výkonu navíc, vystřelí z uplného klidu s převodovkou S tronic na 100km/h za 4,1 sekundy a s manuálem na 4,3 s. Což jsou hodnoty už přímo šílené. Navíc bude maximálka posunuta el.omezovačem na 280 km/h, což majitelovu egu dodá také nějakou tu vzpruhu.
Kromě toho všeho, se bude ale Plusko nabízet i ve verzi Roadster, která díky S tronicu zvládne disciplínu 0 – 100 za 4,2 s a manuál o 0,2 s později.
Vše ostatní jinak zůstalo na TT-RS beze změn. Devatenáctky dostaly pouze nový střik s červenými lemy a změna se také udála na nových krytech vnějších zrcátek, na kterých by mělo být pro radost také trochu těch uklíkových vláken. Jo a když je řeč o uhlíkových vláknech, hádejte, z čeho je kryt motoru?
Ještě by se hodil zmínit také ceník, který už je pro Německo dávno stanoven. Základní cena TT-RS Plus tam startuje u hodnoty 60,650 Éček, za což dostanete poctivou manuální převodovku, za verzi s automatem si u Audi řeknou 62,800 euro a Roadster můžete mít doma v garáži za 63,500 (s manuálem) a 65,650 euro (za S tronic).
.« Speciální edice Mazdy MX-5 v Ženevě Bude takhle vypadat Golf VII. generace? »