Česká Subarukhana – WRX STi všude bokem!
Mohli jsme natočit další nudné video, povídání o velikosti kufru a měkčených plastech, ale ne. Raději vám předvedeme, co nové STi umí a na co bylo postaveno!
Nové STI výrazně dospělo a stalo se z něj ještě více řidičsky orientované auto. Řízení se zkrátilo, ztuhlo a reakce na něj jsou naprosto ukázkové. To platí i pro fantasticky krátkou a přesnou kulisu řazení. Podvozek snese ještě více a celé auto ztuhlo ve své konstrukci. STI je stále bezkonkurenční v absurdně rychlé jízdě na jakékoli silnici a také v zábavnosti a jízdě bokem. No jen se podívejte na video z testování a pochopíte.
TEST Subaru WRX STI 2015 – Král je mrtev, ať žije král
.« Kia útočí na BMW – Bude mít zadní náhon a 365 koní Moderní supersporty v úpravě GTE LeMans – Jak by vypadalo třeba Porsche 918 nebo Audi RS7? »