Slavnou Tour podporovala ŠKODA již poosmé
ŠKODA pozitivně bilancuje letošní sponzorskou podporu Tour de France. Letos byla už poosmé za sebou hlavním sponzorem nejtvrdšího cyklistického závodu světa.
Značka se přitom s flotilou 300 vozů a s mnoha akcemi v souvislosti se závodem angažovala více než kdykoli předtím. ŠKODA byla navíc partnerem hned devíti profesionálních týmů i technické asistence Mavic. Zlatým hřebem bylo předání hlavní trofeje vítězi Tour Australanu Evansovi z rukou člena představenstva společnosti ŠKODA pro oblast prodeje a marketingu Jürgena Stackmanna.
“Jsme hrdi na to, že jsme už poosmé za sebou jako partner podpořili tuto fantastickou sportovní událost”, zdůraznil Stackmann. “Byly to v každém ohledu vynikající tři týdny. Jezdci podávali mimořádné výkony a v jednom z nejnapínavějších závodů kolem Francie ukázali, v čem spočívá fascinace tohoto sportu. Pro značku ŠKODA byla tato Tour opět dokonalou příležitostí k tomu, aby se prezentovala několika miliardám diváků. Naše silné zastoupení na Tour dále zvýšilo známost a image naší značky na celém světě.”
Organizátorům závodu dala ŠKODA k dispozici hned 300 vozů, které sloužily vedení závodu, VIP-hostům i zástupcům médií z celého světa. Ve flotile byly zastoupeny všechny modely, které může automobilka v současnosti nabídnout, od Fabie až po Superb. ŠKODA se samozřejmě aktivně prezentovala i v reklamní karavaně. I při závěrečném vyvrcholení závodu v podobě vyhlášení vítězů na slavném pařížském bulváru byla automobilka zastoupena: trofej, kterou vítězi předal Jürgen Stackmann, navrhl šéfdesignér automobilky ŠKODA Jozef Kabaň a jeho tým, vyrobena pak byla ručně českými sklářskými mistry.
Vedle ledního hokeje je cyklistika nejdůležitějším pilířem sponzoringové strategie ŠKODA. Kromě Tour de France značka podporuje také Giro d´Italia a mistrovství světa v silniční cyklistice. Navíc je ŠKODA aktivní i oblasti masové cyklistiky. Příkladem je česká akce “Kolo pro život” a berlínský “Velothon”.
« Třetí generace supersportu RUF CTR 3 představena! Mercedes CLS C218 v podání Lorinseru »