Manhart MH1 S Biturbo – Další 1 M Coupé na převýchově!
S BMW 1 M Coupé už musíme být určitě otravní. Po našem testu jsme si jej tak oblíbili, že nás dokonce oslovují i různé tuningové variace na zvýšení výkonu. Tedy né, že by bylo 1 M Coupé pomalé, každopádně nějaké to odlišení si určitě zaslouží.
A to si určitě řekli i inženýři z Manhart Racing a připravili pro 1 M sérii vylepšení. To bylo zaměřeno především na motor, tak si pojďme říct, v čem je konkrétně MH1 S Biturbo lepší. U Manhartu osadili 1 M Coupé novým karbonovým sáním, kompletním výfukem, chladičem a především dvojicí turbodmychadel. To celé bylo samozřejmě zmapováno novou řídící jednotkou a výsledkem je dost oslnivých 465 koní (347 kW).
Další úpravy zahrnují karbonový spojler MHR pod předním nárazníkem, kapotu s otvory pro vzduch a difuzor v zadním nárazníku, který je zajisté také z karbonu. 1 M také dostalo úchvatná 20” kola, která jsou obutá do pneumatik Continental 5P Sport Contact s rozměry 245/30 ZR20 (vpředu) a 295/25 ZR20 (vzadu). Maximální rychlost by měla činit něco lehce přes 290 km/h a zrychlení na 100 km/h by zvládnout toto 1 M mělo za 4,6 sekundy.
Do interiéru se jinak nastěhovaly poloskořepinové sedačky, což je jedině dobře. V TESTU 1 M Coupé nás totiž sériové sedačky bohužel zklamaly… Jinak od MHR dostanete dovnitř také speciální displej, který měří jistě zajímavé hodnoty (ať už se jedná o zrychlení, stopky, teplotu motoru a aktuální sílu točivého momentu). Jinak dostalo 1 M od Manhartu samozřejmě také stavitelný podvozek a silnější brzdy.
Cena bohužel nebyla zveřejněna, ale je jisté, že za cenu této úpravy koupíte určitě minimálně Škodu Rapid.
« Mercedes-Benz Electric Drive – SLS a B-Class na baterky TEST Mercedes-Benz SLK 250 CDI – Diesel Roadster »