Volkswagen rozšiřuje nabídku pohonů pro nový Passat
Volkswagen rozšířil portfolio pohonů pro nový Passat. Zákazníci si již mohou úspěšný manažerský model objednat také s turbodieselem TDI disponujícím výkonem 142 kW (193 k) a pohonem všech kol 4MOTION. Kromě toho byly do webového konfigurátoru zařazeny také plug-in hybridní jednotky eHybrid a zážehové motory eTSI doplněné mild hybridní technologií. V červnu budou k dispozici také konvenční čtyřválcové motory TSI na benzin včetně variant s pohonem všech kol 4MOTION. Akční Passat Limited lze pořídit s bohatou sériovou výbavou již za 899 900 Kč.
„Jednou z mnoha silných stránek manažerského modelu Passat je mimořádně široká nabídka výbav a pohonů a po aktualizaci zákaznického konfigurátoru to nyní platí i pro letos představenou devátou generaci našeho všestranného bestselleru střední třídy,“ říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika, a dodává: „Největší zájem českých zákazníků očekáváme u nejvýkonnějšího TDI ve spojení s pohonem všech kol 4MOTION.“
Nový Volkswagen Passat je v současnosti na českém trhu k dispozici se čtyřmi výbavovými liniemi: Passat, Business, Elegance a R-Line, které doplňuje akční model Limited, jehož základní cena začíná již od 899 900 Kč. Portfolio pohonů rozšiřuje v modelové řadě Passat již netrpělivě očekávané nejvýkonnější TDI vyladěné na 142 kW (193 k) a dodávané sériově ve spojení s pohonem všech kol 4MOTION. Za nový Passat v této variantě lze připojit brzděný přívěs o hmotnosti až 2200 kg. Po připojení přívěsu se automaticky aktivuje jízdní režim „Trailer“, který optimálně rozděluje hnací sílu mezi přední a zadní nápravu pro provoz s přívěsem. Manévrování se soupravou usnadňuje vyspělý asistenční systém Trailer Assist. Nový Passat TDI 4MOTION přesvědčí suverénními výkony s vysokými rezervami a optimální trakcí na jakémkoli povrchu ve spojení s mimořádně nízkou spotřebou paliva.
Dalšími příkladně hospodárnými a současně dynamickými novinkami jsou dvě plug-in hybridní jednotky eHybrid nabízené ve dvou výkonových stupních se 150 kW (204 k)/350 N.m nebo 200 kW (272 k)/400 N.m. Výhodou tohoto částečně elektrifikovaného pohonu je dojezd s čistě elektrickým pohonem až 120 km bez kompromisů při cestování na dlouhé vzdálenosti. Passat eHybrid lze tak v každodenním provozu používat jako ryzí elektromobil.
Plug-in hybridní jednotky eHybrid patří mezi nejmodernější systémy svého druhu na světě. Jejich základem je kombinace high-tech zážehového čtyřválce 1.5 TSI evo2, který poskytuje výkon 110 kW (150 k) nebo 130 kW (177 k), a elektromotoru o výkonu 85 kW (116 k). Akumulátorovou baterii o kapacitě 19,7 kWh je možné nabíjet střídavým proudem z nástěnné nabíječky o výkonu 11 kW nebo stejnosměrným proudem z rychlonabíjecího stojanu o výkonu až 50 kW.
Nový Volkswagen Passat bude již brzy možné objednávat také s dalšími zážehovými jednotkami eTSI, jejichž hospodárnost zvyšuje vyspělá 48V mild hybridní technologie, a přeplňovanými zážehovými motory 2.0 TSI o výkonu 150 kW (204 k) nebo 195 kW (265 k). Passat 2.0 TSI o výkonu 195 kW (265 k) bude sériově vybaven inteligentně řízeným pohonem všech kol 4MOTION. Všechny ostatní verze nového modelu Passat disponují pohonem předních kol.
.« Toyota umí změnit barvy auta jen za pomoci světla V Praze výrazně zdražily pokuty za parkování: Maximem je 25 000 korun »