Manhart Racing MH5 S-Biturbo – Čím víc síly, tím víc BMW?
Trochu si dnes zkrátíme čas čekáním na již hotovou maniakálnost G-Power M5, která přijde zanedlouho a určitě opět ponese jméno po nějakém dalším přírodním živlu, a která určitě pojede přes 372 km/h. Manhart Racing ale nechtěl zůstat mezi všemi tunery pozadu, protože jsme tu již měli pár úprav na základě nové M5 F10, a tak přišel také s tou svou. Nebude to sice takový šílenec, jako v případe G-Poweru, ale i tak bude o co stát.
My M5 F10 zkusili v sériové podobě a již za chvíli se dočkáte řádného testu. Abychom se přiznali, žádný řidičský orgasmus jsme z ní neměli. To mohou ale řešit právě balíčky těchto tunerů, kteří Vám pomohou s “nakopnutím” výkonových čísel.
Jak již mají tuneři zvykem, pujde o více balíčků pro zvýšení výkonu. První balíček u Manhartu se soustředí na řídící jednotku, která zvýši tlak turbodmychadel a nabije tak M5 o dalších 72 koní a rovných 100 Nm točivého momentu. Půjde tedy o 633 koní a 780 Nm.
Samozřejmostí je pro všechny úpravy stavitelný podvozek, 20” kola vpředu a 21” vzadu. Výfukový systém bude ale například u této “základní” úpravy čistě na přání zákazníka.
Chystá se ale i tzv. Stage 2 a Stage 3. Dvojka bude mít 670 koní a Stage 3 přijde se 735 plnokrevníky, což už je slušná porce. Takže pokud jste se s M5 projeli (nebo ji vlastníte) a přišla Vám až příliš líná ( ), počkejte si, co z továrny Manhartu vyjede příště. A nebo si počkejte na bestii od G-Power, která bude mít přes 800 koní, a kterou určitě naše redakce řádně otestuje.
.« TEST Porsche Panamera Diesel – Klavírní koncert Rendery produkční verze BMW i8 »