Zjistili jsme, kolik stojí provoz ojetého Porsche Cayenne Turbo
Porsche Cayenne se sice netěší lásce benzínových hlav, ale jde o jednoho z otců kategorie super výkonných SUV. Se současnými cenami v bazarech je to tak jedna z nejlevnějších cest k autu, co má 500 koní.
Ano, i dnes budete pro skalní příznivce Porsche trnem v oku a na Cayenne si i přes dlouhá léta nedokázali zvyknout. Jenže je to auto, které vytáhlo slavnou značku z krachu a také by tu bez něj nebyly žádné řidičské stroje typu 911 GTS a podobně… Porsche by jednoduše neexistovalo. Navíc, pokud jste někdy četli recenze, dozvěděli jste se, že toto SUV jezdí, na poměry své třídy, nadprůměrně a nic mu nedokáže konkurovat. No nic, nastal čas si to konečně ověřit a zažít vlastní Cayenne experience.
Porsche opravdu není laciné auto a je podle toho postavené. Rozhodně tuto ojetinu můžu doporučit více, než dobové BMW X5 nebo Mercedes-Benz ML. Cayenne všechny válcuje kvalitou, výbavou, schopnostmi na silnici i mimo ni. A je to přeci jen Porsche.
Nemůže se takový nákup ale stát finančním hrobem? Dozvíte se ve videu.
.« Hybridy v hodnocení spolehlivosti převálcovaly elektromobily Test Volkswagen T-Roc R »