Kalendář Pirelli představili ve Veroně. Do Česka míří jediný kus
Teatro Filarmonico ve Veroně se stalo místem slavnostního odhalení unikátního kalendáře Pirelli 2020. Již 47. edice s tématem „Hledání Julie“ má podobu knihy o 132 stranách s barevnými i černobílými fotografiemi. Tvůrcem kalendáře je známý italský fotograf Paolo Roversi, který čerpal inspiraci z nadčasového Shakespearovského dramatu. Dotkl se Julie, jenž se skrývá v každé ženě,, a to prostřednictvím hereček a modelek.
Letos je to poprvé, kdy kalendář představuje spojení fotografie s 18-ti minutovým filmem. V něm Paolo Roversi vystupuje jako režisér, který zpovídá uchazečky o roli Julie, kdy jedna za druhou prochází před režisérovým objektivem a ztvárňuje mnohostranný charakter se širokou škálou emocí a výrazů. Scénář se rozkrývá ve dvou fázích. V prvním jsou protagonistky zobrazeny, jak přichází na scénu, bez make-upu a bez kostýmů. Každá soupeří o to, aby získala roli, hovoří s režisérem, jak si představuje Julii. Tímto způsobe odhalují svou intimní i osobní stránku. Ve druhé fázi si oblékají kostýmy, které mění jejich osobní ztvárnění Shakespearovského hrdinky Julie. V příběhu se úzce pojí realita a fikce a jejich rozdíly jsou rozmazané jako na mlhavých fotografií.
Roveri chtěl vytvořit objekt s unikátním grafickým designem hluboce inspirovaným operním libretem. Kalendář 2020 obsahuje 132 stran s měsíčním kalendáře na obálce, spolu s úryvky z Romea a Julie, dále pak 58 barevných a černobílých fotek. Otevřením titulní strany odhalujete obraz nebes, která představují vesmír, a ideálně obsahují, zahalují a zvěčňují příběh Julie.
Exkluzivitu kalendáře Pirelli 202 garantuje především omezený počet kusů, z nichž každý má své pořadové číslo. Jedinečnost podtrhuje také fakt, že se kalendář nedostane do volného prodeje. Společnost Pirelli jej věnuje významným světovým osobnostem. Přesto i ti, kteří nepatří mezi vyvolené, mají možnost kalendář získat. Světoznámý výrobce pneumatik uvolňuje několik výtisků do aukce a výtěžkem podporuje charitativní projekty. Nejinak je tomu i letos. Jeden kalendář zamíří v Česku do internetové dražby. Aukce proběhne 19. prosince a bude veřejná na portálu iDnes.cz mediální skupiny MAFRA.
Získaná částka tradičně poputuje na konto Masarykova onkologického ústavu v Brně, který patří ke špičkovým zdravotnickým zařízením nejen u nás, ale i v celoevropském měřítku. Zabývá se léčbou nádorových onemocnění a soustřeďuje všechny medicínské obory potřebné pro komplexní onkologickou péči. Letos bude vybraná částka určena na speciální onkologickou vrtačku, která zrychlí výkony lékařů, zpřesní je a rozšíří možnosti terapie.
Zdroj: Tomáš Jungvirt
.« Český řidič dostal ve Velké Británii za pašování migrantů 10 let Test Hyundai Kona Hybrid. Český exhibicionista překvapuje »