V Rusku je možné vše: Bentley Continental GT Ultratank s pásovým podvozkem
Když se drtivá většina zákazníků rozhodne koupit si Bentley Continental, je to pravděpodobně kvůli vysokému výkonu, elegantnímu vzhledu, kvalitně zpracovanému interiéru nebo komfortu. To však není případ modelu Ultratank.
Zřejmě asi nikoho nepřekvapí zpráva, že tento extravagantní nápad se zrodil v hlavě ruského YouTubera. Naposledy jsme slyšeli o Rusech ve spojení s dvanáctiválcovou Ladou, ale toto je trošku silnější káva.
Mutant v tmavomodrém kabátě se nazývá Ultratank. Jak ale přišli na tento velmi zajímavý nápad? Moderátor AcademeG koupil vůbec nejlevnější Bentley Continental GT první generace jaký našel. Mohutná šestilitrová W12 potřebovala ale takové množství oprav a nových komponentů, že se kluci z Ruska rozhodli udělat z auta raději tank.
AcademeG vzal tedy auto do dílny Swap-Point, kde nahradili zoufalý německý motor spolehlivým japonským. Motor o objemu 4,3 litru se dával do automobilů jako je Toyota Crown Majesta, CELSIOR a Soarer, rovněž také do starších Lexusů GS, LS a SC 430.
Ultratank a zbylé části Bentley většinu transformací přežili, ale konstrukce rámu musela dostat silnější základy. Trvalo devět měsíců, než Ultratank mohl podniknout své první kroky do světa. Rusové odvezli své nově zrozené dítě do lesa, aby si s ním mohli pořádně pohrát. I přes několik problémům jede Bentley na pásech jako hodinky.
I když pod kapotou zůstal stále výkonný motor, nejlépe se tanku jezdí při nízkých otáčkách. Dalším překvapením je, že “auto” nemá brzdy. To je ale zcela logické, protože celá náprava je nasazena na pásy.
Navzdory své monstróznosti dokáže jet Ultratank rychlostí skoro 50 km/hod a tento údaj by chtěl YouTuber zdvojnásobit. Nyní už zbývá jen doladit motor a přidat dveře, ale podle jejich slov je auto jednoduše připraveno.
.« Test Volkswagen Polo 1.0 TSI R-Line. Obhájí vysokou cenovku? Jak se zachovat při dopravní nehodě? Dobře vyhodnoťte situaci a snažte se při rozhodování zachovat chladnou hlavu »