Nový základní motor pro BMW řady 6 Gran Turismo
Uvedením nového základního modelu s mimořádně nízkou spotřebou paliva rozšiřuje BMW svoji nabídku v segmentu luxusních modelů. Od července 2018 bude pro BMW řady 6 Gran Turismo k dispozici čtyřválcový vznětový motor. Pod kapotou modelu BMW 620d Gran Turismo (kombinovaná spotřeba: 4,9–4,8 l/100 km; kombinované emise CO2:
129–127 g/km) se skrývá nový motor o výkonu 140 kW/190 k, který přináší radost z jízdy opřenou o mimořádnou hospodárnost. Automobil je navržený pro komfortní cestování na dlouhé vzdálenosti a nadstandardní praktičnost.
Příkladně úsporný vznětový čtyřválec slaví v BMW řady 6 svoji premiéru. Přeplňovaný dvoulitrový motor s technologií proměnného nastavení lopatek a přímým vstřikováním Common Rail se vyznačuje silným zátahem a nízkou spotřebou paliva. Maximum točivého momentu 400 Nm je k dispozici od 1750 do 2500 1/min, výkon 140 kW/190 k vrcholí při 4000 1/min.
S tímto motorem se nabídka pohonných jednotek pro BMW řady 6 Gran Turismo rozrostla na pět položek. Doplňuje tak dvojici vznětových řadových 6válců, zážehový řadový 6válec a také zážehový 4válcový motor. Nový základní vznětový motor přenáší svoji sílu na silnici prostřednictvím 8stupňové samočinné převodovky Steptronic. I pro toto nové provedení je připravena kompletní nabídka podvozků nabízených v této modelové řadě. Nechybí tedy možnost vybavit jej například adaptivním vzduchovým odpružením na obou nápravách, integrálním aktivním řízením s řízením zadních kol či systémem Executive Drive s adaptivně řízenými stabilizátory. Nové BMW 620d Gran Turismo je připraveno z klidu na 100 km/h zrychlit během 7,9 sekundy. Mimořádná hospodárnost nové verze je dána kombinovanou spotřebou paliva 4,9 až 4,8 litru na 100 kilometrů a hodnotou emisí CO2ve výši 122 až 127 g/km.
.« Test Range Rover Sport SVR. Kladivo na supersporty Kempování získává stále na větší popularitě. Co za tím stojí? »