Škoda chystá po vzoru BMW X6 svůj Kodiaq Coupé
Neustálým vývojem svého designového jazyka dokazuje český výrobce automobilů ŠKODA, že se hlásí ke svébytné designové identitě. Ladné proporce, ostré linie, výrazné kontury a krystalické prvky se spojují do designu, jehož hlavními rysy jsou preciznost a jasnost. Designéři automobilky ŠKODA se přitom nechávají inspirovat i vynikajícími řemeslnými schopnostmi českých sklářů a českým křišťálem. Na tomto základě vzniká výrazný a emocionální design, který ladně sjednocuje estetiku a funkčnost.
„Nový designový jazyk značky ŠKODA přinesl během několika málo let hned několik studií, které vzbudily rozruch a ukazují cestu značky do budoucnosti,“ říká Karl Neuhold, vedoucí designu exteriéru ve ŠKODA AUTO. „Náš záměr je jasně definovaný a nyní jsme připraveni představit další krok.“
ŠKODA DESIGN ukazuje nápaditý a svébytný styl s ladnými proporcemi, čistými konturami, precizními liniemi a ostrými hranami jak v interiéru, tak exteriéru. Designová DNA značky ŠKODA představuje jasný a osobitý styl s elegancí a funkčností typickou pro vozy ŠKODA. Dalším charakteristickým znakem jsou výrazné kontury podporující efektní hru světla a stínu, přinášející dynamičnost a emoce. Křišťálové prvky jsou k vidění na předních i zadních světlech a dalších detailech a jejich trojrozměrnost propůjčuje designu mimořádně kvalitní vzhled snoubící v sobě moderní technologie a vytříbenost.
České sklářské umění má skvělou mezinárodní pověst a dlouhou tradici. Spojuje klasické výrobní metody s moderní estetikou. ŠKODA DESIGN je odkazem na kulturní dědictví České republiky, mateřské země značky ŠKODA, a oslavuje umělce, díky jejichž řemeslné preciznosti a lásce k detailu vznikají nadčasově krásné sochy. Jejich schopnost vytvořit z jednoduchých a jasných tvarů hodnotná a emociální umělecká díla koresponduje ve vysoké míře se základními hodnotami české automobilové značky, jejíž vozy ladně spojují estetiku a funkčnost.
S tímto vědomím tradice a původu vyvinula ŠKODA svébytný designový jazyk, který byl již v předchozích letech uplatněn v mnoha koncepčních studiích. Od studie ŠKODA VISION D v roce 2011, až po koncepty ŠKODA VISION C (2014) a ŠKODA VISION S (2016) lze zaznamenat nepřetržitý vývoj, který se odráží ve vzhledu modelových novinek značky a bude i v budoucnu rozhodujícím způsobem charakterizovat design automobilky ŠKODA. Nakolik důsledně kráčí evoluce designu značky kupředu, ukáže ŠKODA již v blízké budoucnosti další designovou studií.
« Barva automobilu – okno do duše jeho majitele 404 koní ve Fiatu 500! Pogea Racing Abarth 500 je neskutečný! »