Novou tváří AAA AUTO a Mototechny se stal útočník Sparty Václav Kadlec
Špičkový český fotbalový útočník a reprezentant, odchovanec Bohemians Praha 1905 a klíčový hráč klubu Sparta Praha, Václav Kadlec, se stává další z tváří společnosti AAA AUTO a značky Mototechna. Bude jezdit novým vozem BMW X5 z Mototechny v hodnotě 2 300 000 korun a objeví se na reklamních vizuálech obou značek.
Václav Kadlec se tak přidá k tvářím značky jako herec Václav Vydra nebo herečky Veronika Žilková a Mahulena Bočanová. „Spolupráce s Václavem Kadlecem je nad rámec naší dohody s FAČR, jedná se o samostatnou smlouvu, díky které získáváme pro náš marketing další exkluzivní osobnost. S tváří Václava Kadlece se budou zákazníci setkávat v rámci reklamních vizuálů na internetu, ale i v tisku nebo na billboardech,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová a dodala: „Již v září letošního roku jsme se spojili s českým a slovenským fotbalem, což je vůbec první spolupráce prodejce ojetých vozů s nejvyšší fotbalovou soutěží v celostátním měřítku v dějinách české ligy i slovenské reprezentace. Klubům a svazům jsme zapůjčili více než 180 nových automobilů v hodnotě přes 100 milionů korun. Je to pro nás investice do budoucna, věříme, že takto posílíme značku AAA AUTO zejména v regionech. Máme pobočky v každém krajském městě a mnoho lokalit z těch, kde sídlí našich 21 autocenter, se shoduje i se sídly ligových klubů, které mají vozy od nás.“
Václav Kadlec se pro spolupráci s AAA AUTO rozhodl na základě úspěšné, již realizované sponzorské dohody „Áček“ s FAČR a LFA. „Velmi často se přesouvám na velké vzdálenosti, proto potřebuji kvalitní, pohodlný a bezpečný vůz. Přesně tyto parametry splňuje BMW X5, který mi poskytlo AAA AUTO prostřednictvím své značky Mototechna. Společnost AAA AUTO zná téměř každý, stejně jako českou nejvyšší fotbalovou soutěž. Jsem rád, že mohu být součástí tohoto unikátního spojení, a těším se na spolupráci,“ dodal útočník Sparty Václav Kadlec, který se vrátil na Letnou v rámci dosud nejdražšího přestupu hráče v české lize za 73 milionů korun z Dánského Midtjylandu.
Značku Mototechnu, která vozy poskytuje, AAA AUTO znovu uvedlo na trh před čtyřmi lety jako svou značku pro prodej zánovních automobilů. „Pod znovuobnovenou značkou Mototechna nabízíme minimálně ojeté zánovní vozy, s nízkým počtem najetých kilometrů, nízkého stáří, s jasně doloženou servisní historií a často ještě v záruce výrobce. Výhodou vozů z Mototechny je cena nižší o 30-40% oproti novým automobilům, přitom jde o vozidla se stejnou užitnou hodnotou, navíc většinou s vyšším stupněm výbavy. Další výhodou je možnost pořízení těchto aut na našich pobočkách bez čekání a možnost výběru z až padesáti modelů dvaceti značek. Na místě je rovněž možné získat na vozy úvěr a pojištění, které zprostředkováváme od nejvýznamnějších hráčů na trhu. Mototechna je prostě naše výkladní skříň, to nejlepší, co nabízíme,“ uzavřela Karolína Topolová.
Nejpopulárnější značkou v Mototechně je Škoda (27%), následovaná značkami Hyundai (15%) a Kia (8%). 69 % zákazníků volí zánovní vůz v benzínovém provedení, 43 % hatchback a 20 % SUV, 13% vůz v automatu a nejoblíbenější motor je 1.2 TSI. Z barev se nejlépe prodávají auta bílá (25%), černá (15%) a šedá metalíza (13%).
.« Konec druhého tisíciletí se nesl ve znaku bitvy BMW M3 E36 a Mercedesu C 43 AMG – Dnes to jsou vzácné rarity Ferrari 575M Maranello za 79 900 Kč je skutečností – Má třílitrový šestiválec a 122 kW »